Gå til innhold

sex

Gjest Gjest_beate_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_beate_*
Skrevet

pleier dere å si noe under akten?

hva synes dere gutter om at jenta sier ting som at "du er så deilig" osv? er det unødvendig eller tenner det dere?

og til dere jenter; pleier guttene å si noe til dere mens dere holder på? hva liker du at han sier til deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Det varierer nok veldig, men jeg liker det.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg bruker ofte dirtytalk under sex, det er tennende ;)

Skrevet

Vi sier svært ofte at vi elsker hverandre - når jeg tenker over det høres det bare dumt ut, men det bare blir sånn. Ellers sier vi at den andre er deilig, "flink" og at det som skjer er godt.

Jeg tenner utrolig på å høre, og kanskje snakke litt, dirtytalk, men han synes det er flaut. Av og til slår han likevel på stortromma og lirer av seg så jeg blir flau - herlig! :)

Skrevet

Vi kommer ofte med kommentarer som: "du er så flinke", "du er så deilig", "du er så sexy", "jeg elsker deg" osv. i løpet av akten, men ikke noe dirty talk ala. "jeg elsker å se den store pi**en din som jager inn og ut av den deilige fi**a mi". Det blir bare vulgært.

Skrevet

Samme som siste gjest.

Ser ikke bort fra at det kanskje kunne vært pirrende med litt dirty talk, men har ikke den fjerneste anelse hva jeg evt. skulle si uten av det ville høres helt latterlig ut :-D

Har aldri opplevd at noen av mine elskere har snakket dirty heller, i senga.

Gjest StockDama
Skrevet

jeg klarer ikke dirttalk, ender alltid opp med latterkrampe....og det er ikke så veldig sexy =D

Skrevet

Min hemmelige deilige drøm er å kunne ha en som hvisker på bløt Karmøydialekt at 'Eg elske deg, goe gutten min!'

Det hadde vært fint det.

Gjest Yoghurt
Skrevet (endret)

Ikke veldig mye, men noe. Mest sier fra når den andre gjør noe veldig godt, litt mumlende "åherregud", "du er deilig" eller "elsker deg". Og siden vi er avstandforhold en del plutselige utbrytelser "åherregud, vi har oss nå!!!" om man med ett fatter det XD

Endret av Yoghurt
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hos oss er det aldri elsker deg osv. Her snakker jeg dirty som , må ha den deilige kuken din nå, vil kjenne den inni den våte fitta mi, kan jeg suge den deilige kuken din, du går meg så kåt, knull meg hardt og fort bakfra jaaa.. osv.. :ler:

Skrevet

Jeg har ikke helt klart for meg hva dere mener med dirtytalk.

Har dere noen eksempler?

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Jeg har ikke helt klart for meg hva dere mener med dirtytalk.

Har dere noen eksempler?

Det kom noen eks ovenfor. Her er et par fra meg:

Du koser deg nå når du har fått en grov pikk inn mellom lårene..

Lurer på hvor mange pikker som egentlig har vært inne i horefitta di...

Skrevet
Det kom noen eks ovenfor. Her er et par fra meg:

Du koser deg nå når du har fått en grov pikk inn mellom lårene..

Lurer på hvor mange pikker som egentlig har vært inne i horefitta di...

Folk er forskjellige. jeg hadde reagert slik :hår: og hadde mistet lysten fullstedig for videre action.

Skrevet

Kjæresten min fantaserer om å se meg med en annen jente; noen ganger mens vi har sex forteller han meg hva denne jenta gjør med meg og hva jeg gjør med henne, eller hva de to gjør med kroppen min.

Phuiii

Skrevet

Jeg sliter litt med artikulasjonen når kåt, så det går mest i klynking og utrolige versjoner av "Åh ja!" og tidvis "Gi meg pikken, nå!" Deretter får jeg orgasmedrypp, og husker iallefall ikke hva jeg har sagt..

Men det kommer selvsag an på partner.

Som Pax er inne på, utrolig stor forskjell på "Dirty" talk og DIRTY talk...

Jeg har aldri følt meg komfortabel med å bruke ord som Penis og Vagina for ikke å snakke om skamlepper under akten, men føler allikevel ikke det blir überdirty å si pikk, for eksempel...

Skrevet

Hvis jeg skal være skikkelig dirty pleier jeg å snakke nordlandsdialekt. Jeg snakker østlandsk til vanlig, og har knapt nok vært nord for Sinsenkrysset. Men samboeren min blir helt vill når jeg bruker ord som "fætta", "brøstan" og "hæstkuken min".

Skrevet
Hvis jeg skal være skikkelig dirty pleier jeg å snakke nordlandsdialekt. Jeg snakker østlandsk til vanlig, og har knapt nok vært nord for Sinsenkrysset. Men samboeren min blir helt vill når jeg bruker ord som "fætta", "brøstan" og "hæstkuken min".

Må vi gjøre jobben for dåkker i senga og :fnise:

Kan dåkker ingenting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...