Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til legen på G.U snart, og lurer på om jeg må la håret gro eller om det er greit å være glattbarbert? Har jo skjønt at det er normalt å barbere seg, og legene har nok sett mye forskjellig hva behåring gjelder....

Men hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet

Det spiller ingen rolle, gjør det du føler deg minst ukomfortabel med. Legene ser alle grader fra busk til helt glatt på en arbeidsdag.

Skrevet

Selvsagt kan du det.

Skrevet

Ser ingen grunn til at du skal la det gro (om du ikke trives med dette) for en GU. Som du selv sier, disse legene har nok sett litt av hvert :gjeiper:

Skrevet

Lurer på om legene blir kåte av et veldig fint, symmentrisk og velfrisert underliv som dufter blomstereng?

Skrevet
Lurer på om legene blir kåte av et veldig fint, symmentrisk og velfrisert underliv som dufter blomstereng?

Blomstereng faktisk :fnise:

Skrevet

Jeg har gjort det flere ganger, og ser ikke problemet med å gå glattbarbert til legen. Og nei, jeg tviler sterkt på at legen blir kåt av det, det er jobben hans... og om han skulle bli det, så værsågod. Så lenge han ikke gjør noe annet enn det han skal gjøre der nede så bryr ikke jeg meg.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Selvsagt kan du det, har gjort det selv også. Gidder ikke å la det gro bare for at jeg skal til G.U

Gjest poppeye
Skrevet

Regn med at du blir legens fantasi den kvelden, tipper han styrter på dass og drar en runk etter at du har vært der.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Regn med at du blir legens fantasi den kvelden, tipper han styrter på dass og drar en runk etter at du har vært der.

Har du ikke noe bedre å gjøre på?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Men det er faktisk menn som kan bli kåte av å se et kvinnekjønn. Så påstanden om at mannlige leger aldri blir kåte av en G.U er bare tull.

Men tviler for at de går med den stivpikken hele dagen under hver G.U :ler:

Skrevet (endret)

So what... La nå det være hans "problem"

Endret av Tillepike
Gjest marihan
Skrevet

Som de andre sier, jeg tror ikke legen bryr seg så fælt mye om hvordan du ser ut.

Skrevet

som lege vil jeg si at det å utføre GU er omtrent like spennende som å titte inn i øret til folk...

Gjest gjest_anonym_*
Skrevet

Har en kompis, der er lege. Hans sexliv gik ret i dass pga. GU'er!!!

Skrevet
Har en kompis, der er lege. Hans sexliv gik ret i dass pga. GU'er!!!

Hehe...selv om jeg er kvinne selv, så skjønner jeg det.

Jeg har vel mine tvil om at det å se utsperra vaginaer er så veldig opphissende. Tenker dere det samme om fødselsleger også? ;)

Skrevet

er selv ambulansepersonell av og til, ser mye rare underliv til tider.. for og si det slik, det er vel en av de bedre prevansjonsmidlene som finnes. faktisk er det mye rart i "buskene" rundtomkring...

Gjest lissi32
Skrevet

Skal si deg at etter 40 muse på en dag, blir det neppe noe ronking etter hver mus :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...