Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle legge noen sokker på rommet til den 13 år gamle sønnen min, men så lå han og onanerte da jeg gikk inn. Flaut for meg, men sikkert enda flauere for ham.

Synes dere jeg bør late som ingenting eller ta en prat med ham om at det ikke er noe å skamme seg over?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Stian_*
Skrevet

Jeg synes du skal be om unnskyldning for at du krenket privatlivet hans, og love at du banker på fra nå av. Du kan jo spørre om han vil prate om det, men ut ifra min erfaring med de på den alderen så har han nok holdt på med det en stund, og skammer seg nok ikke noe særlig over det heller.. :ler:

Skrevet

Du burde alltid banke på døra før du går inn til tenåringene dine. Det har jeg alltid gjort, og jeg venter til de sier kom inn. Skulle bare mangle. Jeg respekterer deres rett til privatliv, og dessuten tror jeg de gir meg respekt tilbake fordi jeg behandler dem slik jeg selv ønsker å bli behandlet.

Stakkars gutt, han er sikkert dødsflau. Tror ikke jeg hadde klart å se foreldrene mine i øynene hvis de hadde fersket meg i en sånn situasjon.

Og hvis de attpåtil hadde ønsket å prate om det etterpå, hadde jeg vel gått av hempa.

Gjest lillebøll
Skrevet

Tror bare jeg hadde sagt unnskyld og lovet å banke på neste gang. Ikke gjort mer ut av det rett og slett.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Du kan beklage det, ta det da veldig kjapt i forbifarten, ikke sett ham i sofaen for en høytidelig samtale under 4 øyne for å gjøre opp ;)

Skrevet

Råd fra en som husker å ha vært en 13 år gammel gutt:

Ikke si unnskyld, ikke nevn situasjonen med et ord. Lat som om det aldri skjedde. Jeg kan med 99% sannsynlighet garantere at ethvert forsøk på å ta opp hendelsen bare vil gjøre det enda mer flaut og ukomfortabelt.

Men bank på døra i framtida.

Skrevet
Råd fra en som husker å ha vært en 13 år gammel gutt:

Ikke si unnskyld, ikke nevn situasjonen med et ord. Lat som om det aldri skjedde. Jeg kan med 99% sannsynlighet garantere at ethvert forsøk på å ta opp hendelsen bare vil gjøre det enda mer flaut og ukomfortabelt.

Men bank på døra i framtida.

Den er faktisk det beste! Inne på et annet forum jeg pleier å være på, hvor det er nesten bare jenter, kommer det stadig opp emner hvor de skriver at mamma eller pappa kom inn på rommet osv.. noe ala slik du fant sønnen din! Og det de og skriver da er at de ikke tør å gå ned i stua igjen for der sitter mamma eller pappa, og tenk om de begynner å prate.. osv.. ;-)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg ville enten ikke nevnt det mer, og bare fortsatt som om ingenting hadde skjedd, eller bedt om unnskyldning for at du ikke banket på. Uansett, ikke lag noen sak ut av det. Stakkars gutt - han er nok temmelig flau. Men han kommer over det. Bare ikke opptre som om du er veldig flau også. Det vil kanskje gi signaler om at det er noe å være flau over.

Gjest snazaroo
Skrevet

Jeg aner ikke om jeg hadde tatt det opp med ham eller om jeg hadde latt som ingenting. Det kommer jo an på hvor mye dere har snakket om slike ting før da, hvordan gutten takler å snakke om sånt osv. Jeg har ikke så store barn enda selv, men vi snakker åpent om kropp og sånt. Det er viktig at de ikke tror at onani er "feil" eller "ekkelt" eller "flaut".

Du må nesten se an gutten din og hvordan forhold dere har til å snakke om slikt.

MEN; du er nødt til å banke på døren hans og respektere hans privatliv. Bank bank :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...