Gå til innhold

Da er vi innkalt til forsamtale

Anbefalte innlegg

Gjest barelillemeg
Skrevet

Da er vi innkalt, og har fått en dato å forhold oss til :) Men jeg er litt overrasket over at vi er innkalt i gruppe - inntil 3 par!! Egentlig greit å få køene ned på denne måten, men synes allikevel at det føles litt rart... Der skal vi sitte tre nervøse par - litt småflaut spør du meg. Se for deg samtalen på venterommet - 'ja, hva er deres problem, da?', 'nei, vi... bla bla bla'

Hva er andres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri hørt om...

Hvilken klinikk er det snakk om?

Vi tok vårt forsøk i Porsgrunn og der var det en ganske personlig samtale og gynekologisk undersøkelse - ikke noe man ønsker å dele med så mange andre gitt :fnise:

Skrevet

Vi hadde også forsamtale i en gruppe,men det var ikke noe flaut. Vi fikk bare generell info fra sykepleier og bioingenøren. Etterpå var det individuel samtale/undersøkelse hos legen!

Gjest barelillemeg
Skrevet

Vi skal til Haugesund.

Regner ikke med at de tar undersøkelsene på fellesen... Det som angår kun oss regner jeg med blir fortrolig - de har jo taushetsplikt!

Skrevet

Vi var også inne sammen med flere par. Men det var helt greit. Snakket ikke med de på venterommet, heller ikke under informasjonsmøtet.

Gjest barelillemeg
Skrevet

Det er slik jeg ser for meg at det blir, Grace. Kan ikke se for meg at jeg føler for å diskutere situasjonen med ukjente på et venterom bare fordi vi er i samme situasjon! Men det kommer vel an på hvor skravlete de andre er --- jeg kommer nok ikke til å ta initiativ til noe samtale!

Skrevet

Ok, hvis det bare er informasjon så er jo saken en helt annen..

Jeg så bare for meg å sitte i gruppe å diskutere årsaken til den uteblitte graviditeten, for så å hoppe opp i gynstolen og sprike med bena - det hadde ikke vært noe for meg ihvertfall.. :fnise:

Lykke til! Du går en spennende tid i møte :jepp:

Krysser fingrene for at dere er like heldige som oss - vi fikk full klaff på første forsøk og jeg sitter nå her med en søt liten kul på magen og gleder meg til sommeren :hjerte:

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om info i grupper jeg.. Hva om man plutselig møter noen der som man kjenner og helst vil holde barnløsheten og prøverørsforsøkene privat? Dæven så ubehagelig det kunne blitt.

Skrevet

Vi var på samme klinikk som Grace, og det var 2 andre par der da vi var der. Snakket ikke med dem verken før, under eller etter.

Selvfølgelig tar de ikke de personlige undersøkelsene som gynekologisk undersøkelse osv sammen med andre!

Det er ingen ting å grue seg for, det er kun praktisk info man får på det fellesmøtet likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...