Gjest Starya på jobb Skrevet 23. april 2003 #1 Del Skrevet 23. april 2003 Vi heldige utvalgte som mottar bostøtte fikk i vinter utbetalt et ekstrabeløp pga strømprisene. Er det noen som vet om det ble gjort noen justeringer i forhold til neste bostøtte-utbetaling? Har det skjedd en økning, eller var det kun et engangsbeløp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 23. april 2003 #2 Del Skrevet 23. april 2003 Aha. Jeg syntes så tydelig det sto dobøtta, Starya. Det må være varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya fortsatt på jobb Skrevet 23. april 2003 #3 Del Skrevet 23. april 2003 Nåh, jeg tror nå heller det var rotta di som omsider har gjort skade på netthinna di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 23. april 2003 #4 Del Skrevet 23. april 2003 Min tasmanske djevel er vakker, sjarmerende og den eneste i sitt salg. Ja. :fornærma: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #5 Del Skrevet 23. april 2003 ringte husbanken i dag jeg,for jeg venter på svar om innvilget bostøtte. De sa at det er ekstra til strømmen denne terminen også. Bra for meg iallefall som fikk strømregning på 9000. det kommer 5 mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 23. april 2003 #6 Del Skrevet 23. april 2003 Oj oj, det hørtes bra ut! Jeg blir ikke direkte rammet av strømprisene, men gudene skal vite det er andre regninger som vokser over hodet på meg. Og nå er det slutt på studielånet snart... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå