Gjest tøybleiemamma Skrevet 9. januar 2008 #1 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som har prøvd dette som alternativ til vaskemiddel? Vi har nettopp begynt å prøve, og er kjempefornøyde!! Har bare prøvd det til klesvask foreløpig da (det kan visst brukes i oppvaskmaskinen og).Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. januar 2008 #2 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ikke prøvd dem selv, men har lest tilbakemeldiger på andre forum om dem. Høres spennende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 9. januar 2008 #3 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva er vaskenøtter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva er vaskenøtter? http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. januar 2008 #5 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ikke prøvd dem selv, men har lest tilbakemeldiger på andre forum om dem. Høres spennende ut! Er omtrent på det nivået jeg også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pimosa Skrevet 9. januar 2008 #6 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan også anbefale vaskenøtter på det sterkeste. Virker selv på tøybleier!! På www.vaskenotter.no har de et bra tilbud med flere pakkeløsninger. Vurderer å kjøpe og gi i gave til venninna mi som "har alt" og ikke ønsker seg noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #7 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan også anbefale vaskenøtter på det sterkeste. Virker selv på tøybleier!! På www.vaskenotter.no har de et bra tilbud med flere pakkeløsninger. Vurderer å kjøpe og gi i gave til venninna mi som "har alt" og ikke ønsker seg noe... Ja, fin gave. Men de var jo mye billigere på Bleieboden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå