Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Tenkte å lage laks i fullkorns-pitabrød i dag, men vet ikke helt hva som passer å ha inni pitabrødet sammen med laksen. Noen gode forslag?
Gjest Eurydike Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Tja, feks grønn salat inkl ruccola, cherrytomater, avokado, rødløk eller vårløk, tzatziki? Eller kanskje artisjokkhjerter, hvis du liker det.
Gjest =tentacle= Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Eurydikes første hørtes godt ut. Ellers kan jeg tenke meg at tabbouleh kan være godt? Men det krever jo at du har kjøkkenvinduet fullt av urter...
Grissini Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg pleier som regel å ha grønn salat (en av de mer crispy variantene), tzatsiki og tomater. Kjempegodt!
Gjest Loni Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Hvor får du tak i fullkornspita? Ja, det vil jeg gjerne vite også! Og hvor får man kjøpt grove pølsebrød og hamburgerbrød?
Gjest Neria Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Ja, det vil jeg gjerne vite også! Og hvor får man kjøpt grove pølsebrød og hamburgerbrød? Grove pølsebrød har jeg sett på Meny. Svart og gul pose, husker ikke merket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå