Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #1 Skrevet 23. april 2003 Dette er en kjempegod side. Gå inn på chat/prat- DETTE ER IKKE ONLINE PRAT, men et forum. Kjempebra. Liker denne nesten bedre enn kvinneguiden-gravid.. sorry to say, men skaffer mye bedre info på www.barnimagen.com Sikkert mange av dere som er der inne også.. Kristin Termin 26juni
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. april 2003 #2 Skrevet 23. april 2003 Jeg har vært en tur der inne og har inntrykk av at det er ett skikkelig kose & kliss forum hvor alle bare gir hverandre svarene de selv helst vil høre.. utrolig kjedelig og selvutslettende. Leve KG! Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #3 Skrevet 23. april 2003 Og så Minnie? slutt å prat bullshit. Det er en bra side for de som er gravide!
Sheba Skrevet 23. april 2003 #4 Skrevet 23. april 2003 Er det der hvor alle driver av og drysser "babystøv" over hverandre? Er hakket litt for koselig for meg også.
Sheba Skrevet 23. april 2003 #5 Skrevet 23. april 2003 sorry - var ikke denne jeg tenkte på, tror det er noe som heter snartgravid.com eller noe sånt som er i overkant hyggelig - med bestøvning og lykkeønskninger og det hele. Kan bli litt for mye pjatt og ikke så veldig konstruktivt.
aline Skrevet 23. april 2003 #6 Skrevet 23. april 2003 www.barnimagen.com virker da som en bra side det. Jeg har bare vært innom å kikket etter informasjon om alkohol og graviditet der, og ikke kikket etter noe diskusjonssider, men det sto om det som skjer og hva man bør tenke på og ikke fra uke til uke blandt annet. Så ut som det var bra faktastoff der inne. Står om hva du bør ha med på sykehuset, nyheter om graviditet, fagråd og div. Men jeg har ikke akkurat satt meg nøye inn i den da...
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #7 Skrevet 23. april 2003 Minnie.... Beklager, men da er du nok for ung. Har inntrykk av at de unge er på KK og alle andre på barn i magen...selv om jeg "bare" er 27 år selv. Er masse FAKTA opplysninger der inne, og en får nyttige tips og råd. Tror nok neppe det er denne siden du har vært på når du sier det du sier, for den er VIRKELIG god ! På KK er det bare "tror jeg er gravid", " 17 år, og hvem er faren" synes jeg..men selvfølgelig har det vært mye nyttig på KK oppigjennom. Har jo vært der, og fremdeles er (selv om ikke så mye inne på gravid-sidene), men nå er jeg stort sett bare på barnimagen sidene når det gjelder graviditeten min.... Kristin
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. april 2003 #8 Skrevet 23. april 2003 Og så Minnie? slutt å prat bullshit. Det er en bra side for de som er gravide! Det er en bra side for Power-gravide. Minnie
Labella Skrevet 23. april 2003 #9 Skrevet 23. april 2003 KG er jo mye mer enn et graviditetsforum, og dekker andre behov enn barnimagen gjør. Er man gravid, og ønsker stoff om graviditet, er det sikkert lurt å gå inn på barnimagen fremfor KG.
Gjest Mayamor Skrevet 23. april 2003 #10 Skrevet 23. april 2003 KG er et forum for alt mellom himmel og jord. Snartgravid er et forum for dem som ønsker å bli gravid. Snartmamma og barnimagen er for dem som er gravid. Nybaktmamma og dinbaby er for dem med baby og små barn. Er det ikke fint da at det finnes ulike forum hvor du kan finne info om akkurat det som interesserer deg akkurat der og da? Leve: KG SG SM NM Barnimagen Dinbaby osv... Jeg synes det var koselig å være inne på snartgravid da jeg var prøver. Nå finner jeg mer som intresserer meg på snartmamma... Heldigvis er internett for alle. Forskjellige er vi. Om noen kaster støvbabyer - la dem gjøre akkurat det vel. Maya30
Joplaya Skrevet 23. april 2003 #11 Skrevet 23. april 2003 Jeg var fast bruker på barn i magen da jeg var gravid - meget bra side, ja. Og overhodet ikke kyss, klapp og klem - snarere tvert imot. Ble etterpå bruker av dinbaby.com. Der går det i berg og dalbane. Noen ganger er det ordenlige og saklige diskusjoner der, i perioder blir man trakassert osv osv. Mye problemer med nickstjeling siden det ikke var mulig å registrere seg. Det er nå ordnet. Ingen sensur der inne (i veldig liten grad ja hvis noen feks trakker langt over streken på "et barn for lite" o.l.). Kan anbefale begge sidene, men man må være litt hardhudet og tåle at folk slenger med kjeften uten mye begrunnelser
Silfen Skrevet 23. april 2003 #12 Skrevet 23. april 2003 BIM er koselig den, når man er gravid. Man blir jo ofte litt opptatt av seg og babyen, da er det greit å diskutere det på et forum der man ikke "plager" andre ikke-gravide med sitt babyprat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå