Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte ny mobil for en måned siden eller noe fra nettsidene til Telenor. Men telefonen funker ikke helt som den skal, og må sendes inn til rep.

Telenor sa at jeg måtte levere den til kjedehuset (er telebutikken en av de?) med kvittering. Vel, jeg har ingen kvittering, for jeg betalte det online. Men jeg har jo fakturaen? Holder det?

Huff, skal aldri bestille mobil fra nettet igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det holder med fakturaen din dersom det står der når du kjøpte telefonen.

Så kan du levere den i en hvilken som helst Telekiosk i landet ;)

Det er også mulig for Telenor/ Kjedehuset å sende en kopi av kvittering til den aktuelle Telekiosken på mail.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...