Caboodle Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Jeg kjøpte ny mobil for en måned siden eller noe fra nettsidene til Telenor. Men telefonen funker ikke helt som den skal, og må sendes inn til rep. Telenor sa at jeg måtte levere den til kjedehuset (er telebutikken en av de?) med kvittering. Vel, jeg har ingen kvittering, for jeg betalte det online. Men jeg har jo fakturaen? Holder det? Huff, skal aldri bestille mobil fra nettet igjen...
Mistyen Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Det holder med fakturaen din dersom det står der når du kjøpte telefonen. Så kan du levere den i en hvilken som helst Telekiosk i landet Det er også mulig for Telenor/ Kjedehuset å sende en kopi av kvittering til den aktuelle Telekiosken på mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå