Gjest Gjest_mocca_* Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Da tenkte jeg pa den nye foundation,Dior Forever spf25.Den er vannfast. Men huden har vel ikke noe godt av det vel,eller? FAr ikke puste liksom.Og da kommer kvisene.Noe jeg hater. FOr jeg gjor enda et bomkjop ang. foundation..vil jeg vite litt mer. Og jeg stoler pa dere her pa KG
Gjest Morgan le Fay Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Hvis huden ikke hadde fått puste, hadde du blitt overopphetet, og snakk om slikt, er en myte på linje med at man dør av overopphetning hvis man blir malt med heldekkende kroppsmaling. Dior Forever er en såkalt "longlasting" foundation, men den er veldig lett. Personlig kjøpte jeg den, og likte i noen få dager, men den er tydeligvis altfor sterk for huden min, og jeg reagerte med svie og fire-fem småkviser, noe jeg normalt aldri får. Så jeg vet ikke helt om jeg tør å anbefale den.
Gjest Gjest_mocca_* Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Hvis huden ikke hadde fått puste, hadde du blitt overopphetet, og snakk om slikt, er en myte på linje med at man dør av overopphetning hvis man blir malt med heldekkende kroppsmaling. Dior Forever er en såkalt "longlasting" foundation, men den er veldig lett. Personlig kjøpte jeg den, og likte i noen få dager, men den er tydeligvis altfor sterk for huden min, og jeg reagerte med svie og fire-fem småkviser, noe jeg normalt aldri får. Så jeg vet ikke helt om jeg tør å anbefale den. Det var det jeg tenkte.Siden den er longlasting,sa kan det komme kviser.hater kviser.Tusen takk for svar. Kanksje jeg skal prove lancome sin...
Rexina Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Har den jeg også, og jeg får kviser av det meste, men ikke av denne:D Så jeg anbefaler den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå