Gå til innhold

Innslåbare dusjvegger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått ny dusj som bare består av to slike vegger man kan slå inn når man ikke dusjer. Jeg fikk på forhånd fortalt at det kunne lekke litt vann ut under veggene, helt ok. Men da de hadde satt opp veggene i går og jeg så på det, så er det faktisk flere steder gliper mellom de to dørene når man har lukket dem også. Det er jo slike "gummilister" der dørene møtes, og disse listene er tydeligvis bulkete, for de går ikke helt sammen alle stedene. Det vil jo sprute ut vann -mellom- dørene også, og da komme ut mer en bare litt nede ved døren. Er dette vanlig eller er det mine dører det er noe galt med? Går det ann å ordne det uten å måtte demontere hele sulamitten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også sånn dusj, og det kommer litt vann ut under, men ikke så mye at det gjør noe synes jeg. Det renner tilbake med en gang, og vått hadde det jo blitt på gulvet der uansett når man tråkker ut av dusjen.

Skrevet
Vi har også sånn dusj, og det kommer litt vann ut under, men ikke så mye at det gjør noe synes jeg. Det renner tilbake med en gang, og vått hadde det jo blitt på gulvet der uansett når man tråkker ut av dusjen.

At det kommer ut vann -under- veggene er helt i orden, det regner jeg jo med, og det blir vått rundt uansett. Det er det at det er gliper det veggene møtes hele veien fra gulv til tak som er problemet.

Skrevet

Hmmm... Leste litt nøyere nå. Våre dører lukkes veldig godt (det virker nesten som det er magnet der), og det er ikke noe som kan komme ut mellom tror jeg. Ikke som jeg har merket ihvertfall. Hadde tatt en telefon til butikken eller montøren jeg, for å høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...