Gjest Gjest_gjestine_* Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Lurer rett og slett på om det enten finnes en egen butikk, eller andre butikker som selger Marc by Marc Jacobs i London. Mener å ha fått med meg at han har åpnet i London, men finner ikke ut hvem av linjene det er eller om det er begge? Noen her som vet?
Gjest Mea Culpa Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Her kan du finne ut hvor de har butikker. Klikk på company. Ser det er en i London. Endret 9. januar 2008 av Mea Culpa
Gjest Gjest_gjestine_* Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Jeg vet at de har butikk i London, men det jeg lurte på var om den butikken hadde underlinjen Marc by Marc Jacobs eller om de bare har hovedlinjen
Gjest Mea Culpa Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Aha. Beklager, fikk ikke med meg det! Det står bare Marc Jacobs collection så da har de tydeligvis bare hovedlinjen. Du kan jo sende en e-post og spørre.
Gjest Gjest_gjestine_* Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Aha. Beklager, fikk ikke med meg det! Det står bare Marc Jacobs collection så da har de tydeligvis bare hovedlinjen. Du kan jo sende en e-post og spørre. epost var en god ide - at jeg ikke tenkte på det selv... Takk for tipset
Gjest Helen Parr Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 På Browns har de Marc by Marc Jacobs. Og her er butikkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå