Gå til innhold

Skal dere alle ha dans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier: skal dere alle ha dans i bryllupet?

Brudevals?

Annen dans?

Dette har ikke jeg lyst til å ha...

Ingen av oss har en så veldig dansete familie..

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi skal være så tradisjonelle at vi skal ha både vals og annen dans i bryllupet vårt. Det har ikke vært diskutert en gang - foruten hvordan vi skulle friske opp valsekunnskapene våre ...

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi gikk bare diverse marsjer og polyneser. Jeg var litt skeptisk, men det ble utrolig god stemning av det!!

Skrevet

Blir ikke'no dans på oss nei! Måtte i så fall være polonese - vi har ikke akkurat diskutert alle detaljer med toastmasteren enda...

Men hverken vi selv eller gjestene våre ville danset likevel, tror jeg (kanskje en håndfull gjester som kan danse i det hele tatt - max!), så det har absolutt ikke vært aktuelt for oss... Blir mye annet moro, da!! :D

Skrevet

Vi har en meget danseglad familie så dans er et must. Kommer muligens til å brenne CDer selv med litt forskjellig musikk på, ingen som er noe fan av danseband så derfor sparer vi på den utgiften.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal ha dans!

Vi skal finne en fin rolig,romantisk melodi istede for tradisjonell brudevals. Vi skal ha levende musikk, har dårlig erfaring med cd musikk. Her er "alle" er dansere, og vi synes dette gir fin stemning.

snartgift 28.06.03

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, selvfølgelig er det fint og mosromt med dans i bryllup, hvis det er fest så er det jo dans. Synes nå jeg, men det er opp til brudeparet å bestemme, men la meg slippe å være med på leker, det er pyton.

Skrevet

Vi skal ha dans, tradisjonen tro skal dansen åpnes med brudevalsen.

Skrevet

Polonese, brudevals, pliktdans, swing, rock, country line dance, discodans og klinedans er det jeg kan komme på i farta som vi ihvertfall skal ha....

Skrevet

Vi skal ha clubmusikk v/ dj. Brudeparet åpner showet med brudedisko!

Skrevet

Vi skal ha brudevals, og dans langt ut i de små timer....Om ikke så mange danser lager det iallefall en fin ramme rundt bryllupsfesten!

Skrevet

Kunne ikke tenke meg et bryllup uten dans!! Jeg elsker å danse :D

Gjest LoisLane
Skrevet

nei, vi skal IKKE ha dans. Vi danser så å si aldri sammen, så en brudevals vilel blitt både feil og pinlig for vår del. Men jeg liker å danse, og kommer til å brenne party-CD'er.

Skrevet

Vi er absolutt ingen dansefamilie, og danset rolig dans i steden for vals. Etter den hadde vi 2 valser som folk kunne danse til om de ville.

Vi hadde brent CD'er, men det er også viktig å ha variert musikk her. Noen vil danse uansett, mens andre vil bare høre på musikk. Ha med noe typisk dansemusikk, men også litt mer moderne musikk (da blir alle fornøyd).

Gjest Madden
Skrevet

Vi er heller ingen danseløver, tenkte derfor heller å bruke "sangen vår" som "vals" Det blir jo en romantisk utgave da...og ikke tradisjonell vals!

Vi skulle egentlig ha band, men av ulike grunner kunne de ikke stille...og siden budsjettet nå har begynt å blir enormt(!) så har vi bestemt oss for å brenne cd'er istedet..og heller ta med all slags musikk slik at det blir noe for enhver smak! :D

Skrevet

Det er en del danseglade i familiene våre, så det blir levende musikk, ja. Synes det høres litt tamt ut med kun CD'er, men så har jeg aldri vært i bryllup uten levende musikk heller jeg da, så jeg vet jo ikke. :roll:

Skrevet

vi skal ha musikere, så da må det jo bli litt dans. Mine foreldre er veldig glad i å danse, men vi har klart å tone det litt ned. Det blir brudevals, og nok litt til dans, men tror ikke så mange danser. Lokalet er ikke så stort heller. Men dans hører til et bryllup synes nå jeg. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Dans må man jo ha! En fest uten musikk høres litt kjedelig ut for meg... :roll: Men vi skal ikke ha brudevals eller noen annen form for "organisert dans", og heller ikke ha band (får helt noia av sånn dårlig synthesizer-og-gitar-band som ofte spiller i bryllup, grusomt stygg musikk de lager og ikke gøy å danse til!).

Vi benner cd'er med masse forskjellig musikk som kan passe alle, 50- 60- og 80-tallsmusikk er nok det vi kommer til å spille mest. Det er alltid en slager hos alle! Så kan folk slå seg løs på dansegulvet så lenge de vil :D .

Skrevet

Var i et bryllup uten dans en gang, og det var UGH kjedelig.

Det blir liksom ikke noe fart uten :)

Skrevet

Hei!

Jeg har vært i 5 kristne brylluper der det ikke var dans, og to ikke-kristne brylluper der det var dans og alkohol. For å være ærlig så likte jeg meg mye bedre i de kristne, alkoholfrie bryllupene. Min kjærestes familie er ikke kristne, men det er min. Vi har kommet frem til at vi ikke skal ha alkohol eller dans i vårt. Hans familie er veldig glad i å danse. Jeg synes det er gøy å danse, men ikke når alle skal se på meg, og det vil de i et bryllup. Men vi skal gå marsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...