Gjest Orthia utlogget Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Det er vår tur til å ha familiegruppe, og jeg trenger forslag til hva vi kan finne på! Barna går i første klasse, to gutter og tre jenter. De leker ikke sammen til vanlig, og jeg kjenner ikke de andre barna. Det er såpass grusomt vær at den opprinnelige planen om å grille pølser ute går ut. Jeg trenger altså noe de gjøre inne. De skal være hos oss 2-3 timer. (For de som lurer, familiegruppe er en gruppe lærer har satt sammen på tvers av de barna som vanligvis leker sammen. Meningen er at barna skal sosialiseres med andre enn de "vanlige", samt at foreldrene skal ble litt kjent. Foreldrene kommer inn på kaffe når de henter barna.)
Gjest Fëawen Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ikke barn i denne alderen.. Dette er det jeg kom på: - Hva med å bake noe (pizza, pizzaboller, boller..), salat/ frukt salat.. Noe som alle kan være med på/ hjelpe til med. - Lage noe.. Trolldeig figurer, perler - Kort spill (finn 2 like f.eks) Håper dere får en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå