Daisy Skrevet 23. april 2003 #1 Skrevet 23. april 2003 Tidlig morgen, på jakt etter parkeringsplass, siger sakte rundt, holder godt til høyre. Plutselig dukker en bil opp mot meg, den har sneiet svingen rundt de parkerte bilene og treffer min venstre frontlykt/skjerm. Ingen tvil om at den andre føreren har skylda, - jeg holdt til høyre, den andre lå nærmest i venstre kjørebane (om det finnes slikt på parkeringsplasser). Grei skuring altså. Men, når den andre sjåføren går ut av bilen er det EN AV MINE VENNINNER, og hun later til å tro at dette går på at "hver tar sitt"..... Hva gjør jeg da? Jeg er sikker på at skylden er hennes, men hvor langt går jeg, - sjanser jeg på å ofre vennskapet ved å forlange at hun dekker mine skader, som beløper seg til fire-fem tusenlapper? For ordens skyld kan nevnes at jeg kjører dyrere bil enn henne, men hun og mannen tjener nesten tre ganger så mye som jeg og min mann. Dette skjedde meg nesten i går - vi unngikk hverandre med en hårsbredd, og jeg ble veldig usikker på hvordan jeg ville reagert. Hva syns dere andre???
Gjest care Skrevet 23. april 2003 #2 Skrevet 23. april 2003 Jeg synes at uansett om man er venninner eller ikke, så bør dette ryddes opp på riktig måte. Hun bør ha forståelse for dette.
MarianneE Skrevet 23. april 2003 #3 Skrevet 23. april 2003 Tar bussen jeg, så jeg slipper slikt- heldigvis........ Men, når slikt skjer bør selvfølgelig den skyldige parten gjøre sitt for og ordne opp, venninne eller ikke.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå