Gjest Mea Culpa Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Finnes det? I så tilfelle vil jeg gjerne høre om det!
Gjest Gjest_sin_* Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Så vidt jeg vet tester ikke wella på dyr.
Gjest Mea Culpa Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Ja, det er sant. Men har de hårfarge da? Finner ikke noe i butikkene her.
Gjest Gjest_sin_* Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Hvis det siste innlegget var ment til meg så , ja, wella har en god del hårfarger. Bruker deres produkter selv. Selges på matvareforretninger, vita og HM og sikkert flere plasser som jeg ikke vet om.
Gjest Gjest_sin_* Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Hehe, ok, så først nå at det var kun jeg som hadde svart og at du allerede hadde funnet det ut.
Gjest Mea Culpa Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Alltid kjekt med svar. Nå bor jeg i England da, og har ikke sett Wella hårfarge noe sted. Men kanskje frisøren har ...
Nausicaä Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Om du vil ha litt mer "spesielle" hårfarger tester ikke Manic Panic på dyr heller. De har i mer naturlige nyanser også, da. Fargene deres vaskes ut etter et par måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå