Gå til innhold

Massasjeapparat - hvilket?

Gjest Massasjeapparat - hvilket?

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt meg dette.

Veldig hendig og lett, og kraftig motor.

Har gjort underverker for mine stive skuldre og nakke

Bilde

fulgte også med tre massasje hoder, kjøpte det på nettet www.kvikki.no

Inlegget endret litt. Se reglerne

/Furstina (moderator)

Endret av Furstina
Gjest Gjest
Skrevet

Mitt massasjeapparat kjøpte jeg hos de som har hatt stand på Oslo city lenge nå..

Fra the massage company... Kjempebra altså!!! Sterk motor, low/high, 3 gummiknotter man kan bruke til forskjellige områder på kroppen.. Er også infrarødt lys på den... Området som masseres blir helt varmt og mykt.

Jeg er kjempefornøyd, og den funker virkelig!

De som har stand har en del stoler og massasjeapparat, så man kan prøve før man kjøper.

• 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Mitt massasjeapparat kjøpte jeg hos de som har hatt stand på Oslo city lenge nå..

Fra the massage company... Kjempebra altså!!! Sterk motor, low/high, 3 gummiknotter man kan bruke til forskjellige områder på kroppen.. Er også infrarødt lys på den... Området som masseres blir helt varmt og mykt.

Jeg er kjempefornøyd, og den funker virkelig!

De som har stand har en del stoler og massasjeapparat, så man kan prøve før man kjøper.

Kjøpte selv av de folkene som sto der. Er kjempeførnøgd med apparatet, og kan trygt anbefale det. Mener jeg betalte ca kr 800. Vet ikke hvor du får kjøpt det, men det heter "Flexi massør". Det er sikkert bare å søke etter "FLEXI MASSØR" i googl så finner du det sikkert.

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...