Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Utfloden skal etter boka være tynn, gjennomsiktig (kanskje litt rosa) ved EL. Er dette tilfellet hos dere alle? Eller???
Chiquita Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 I følge min "bok" har man utflod som ligner på eggehvite når man har eggløsning (absolutt ikke tynn og "vannete") Jeg har slik eggehvite-el-slim (åh, for et ord)
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 I følge min "bok" har man utflod som ligner på eggehvite når man har eggløsning (absolutt ikke tynn og "vannete") Jeg har slik eggehvite-el-slim (åh, for et ord) Eggehvite-el-slim Men det høres mest rett ut det du beskriver!
Concertina Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ikke opplevd at det er slik det beskrives (og vises på pernille.info ), blir liksom ikke mulig å trekke det ut, selv om det er tykkere enn vann, men det kan jo hende jeg har el-slim over en veldig kort periode for alt jeg vet (har bare sjekket sekret i 3,5 måned).
Gjest smotti Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Har ikke hatt utflod på flere år jeg....... Er det noe alle må ha eller?
Concertina Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Har ikke hatt utflod på flere år jeg....... Er det noe alle må ha eller? Jeg har ikke noe særlig utflod i den forstand, men jeg sjekker livmorsekret inni skjeden. Bruker temping og sjekking av sekret for å vite når jeg er fruktbar, og vil bruke det som "prevensjon" senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå