Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har link til side som viser avstand mellom byer ?

Skrevet

Travel distance calculator and map between world cities: http://www.mapcrow.info/

mellom norske byer kan du vel bare søke på kjøreruter på gule sider? Jeg har ikke prøvd den linken over, men var første treff på et google-søk :-)

Skrevet

Takk , men ser ut som at det må være luftlinje eller noe .

Skal prøve gulesider også .

:)

Skrevet

kjørerutene på gule sider er jo geniale mellom steder i norge ihvertfall, har ikke prøvd den i utlandet. tror map24 har internasjonale kjøreruter..

Skrevet
kjørerutene på gule sider er jo geniale mellom steder i norge ihvertfall, har ikke prøvd den i utlandet. tror map24 har internasjonale kjøreruter..

Prøvde mellom oslo og trondheim og fikk noe sånt som 39 mil , jeg skulle også ønske vi hadde internasjonale veier i norge siden kjøreruter mellom de 2 stedene er ca 50 mil .

Skrevet

merkelig, jeg søkte på oslo - trondheim på gulesider nå, og fikk 50,2 mil...

Skrevet
www.viamichelin.com har jeg brukt en del i flere år. Syns den gir god oversikt og ikke minst liker jeg muligheten til å velge mellom korteste, raskeste, "scenic" osv rute. Det er i hvertfall flott om du tenker på en biltur i Europa, der man gjerne har valget mellom kjapp betalvei og koselig svingete vei som går innom alle småstedene. Også viser den både "kjørte km" samt gjenstående km og tid i minutter og det er jo også kjekt :)
Skrevet
merkelig, jeg søkte på oslo - trondheim på gulesider nå, og fikk 50,2 mil...

Ikke på gulesider , der får jeg også ca 50 mil , men på den andre linken http://www.mapcrow.info/ fikk jeg bare rundt 39 .

• 1 år senere...
Gjest Jean D'Arc
Skrevet

Hei!

Denne linken bringer deg til VisVeg på Naf sine nettsider. Utrolig flott REISEPLANLEGGER!

EN VISER STREKNING, KJØRELENGDEN, KJØRETID OG TIL OG MED EVT BOMAVGIFT.

VisVeg

Mvh Jeanette

--------------------

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...