Gå til innhold

Er det noen som så Fame Achademy på BBC Prime?

Kosepia

Anbefalte innlegg

Hei!

Bare lurte på om det var noen som så fame achademy?

Jeg fikk se et opptak av finalen i går, og vil gjerne ha den sangen til han som vant. Men nå vet jeg bare at han heter David. Og thats it :P

Noen som kan hjelpe meg?

-Kosepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg så på Fame Academy....men min favoritt LAMAR vant ikke, så jeg kan ikke hjelpe deg med sangen til David. Skjønner ikke at han vant i det hele tatt...

Men prøv å søk på bbcprime.co.uk - da kommer nok det opp....

LAMAR Ruler!!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg følgte med. Min favoritt var også Lemar, men må si at David var på en velfortjent andreplass og det var klar avstand til nestemann på lista mi. Lemar var hakket bedre musikalsk sett og som performer og entertainer, men David vann nok på det evige smilet og det ustoppelige gode humøret sitt.

Sangen til David Sneddon het "Stop Living the Lie"

BBC har for en eller annen grunn stengt siden sin. Det var noe styr med FA, men jeg husker ikke. Men en kan finne uoffisielle sider som: fameacademy.tv eller Fame Academy Og leter du etter andre sider, så må du huske at på at til red nose day, så spilte de inn en kjendisversjon av Fame Academy. Men du kan kanskje finne noe på David sin hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Han er helt suveren!

Gleder meg til å høre hans plater. Sony Records har jo gitt ham 3-5 kontrakter, så han 'have made it anyways'.

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

David var min favoritt.

Fulgte ikke med så ofte, men han virket veldig ung og vanvittig talentfull. Spennende å se om et par år. Lamar synes jeg var lite spennende, men hun jenta som var med i finalen var litt kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o

David?

Han ødela trommehinnene mine, dama var soft å høre på: I likes it!

MEN, Lemar? Stemme som fikk hårene min til å stå rett opp. Deilig!!!!!

Stemme asså!!

Selve måten hans å være på er litt sånn tilbakeholdent, men ok, med en stemme som det kan han være hvordan han vil.

I'm a fan!!

LEMAR RULER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...