Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

oki, dette blir nok langt og forvirrende, men håper noen av dere gidder å lese fordi dette er et kjempedilemma, selv om det kan se ut som et luksusproblem!! :tristbla:

oki, det hele startet for.. tja.. 4 mnd siden eller noe sånt. da brøt jeg forlovelsen og gikk fra eksen fordi jeg hadde funnet en ny. ble betatt av han nye med en gang og var med han hjem samme kveld som det hadde blitt slutt med eksen. rota så litt rundt med denne karen da, som etterhvert viste seg å være totalt uintressert.

så begynte singellivet for fullt, fyll og faen hver eneste helg, kjempemorro forsåvidt, selv om jeg har endt med en hel haug av beundrere. det ble selvfølgelig ingenting med noen av disse, fordi jeg fortsatt ikke greide å glemme han første.

så forrige helg møtte jeg en kar som jeg har møtt før, vi har egentlig bare vært fyllevenner, men så ble det roting da. og vi møttes i går og hadde en kjempefin dag, kysset og holdt hverandre i hendene hele tiden. kjempesøt mot meg var han <3 jeg følte at jeg fløt på skyer, har sendt meldinger med han hele tiden i dag, og skulle egentlig møtes i morgen..

.. men så kommer mennet. nå vil han første som jeg aldri har greid å komme over ha meg med på date. og jeg takket selvfølgelig ja, jeg ser jo rosenrødt bare jeg hører navnet hans, selv om jeg da altså trodde jeg var over han. men nå er problemet han jeg egentlig skal ut med i morgen.. han er jo så søt! dessuten er han kompis av venninna mi, og når jeg begynte å rote med han måtte jeg love henne å ikke såre han, men det gjør jeg jo nå!

jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre! dessuten er jeg redd de begge har baktanker. han første tror jeg stort sett bare er tiltrukket av utseendet mitt. han andre er ute etter utseendet + pengene mine.

håper virkelig på noen gode råd her nå, jeg er skikkelig i villredet og må altså finne ut av dette før i morgen (jeg kan ikke dra på begge datene, fordi begge guttene kjenner alle som kjenner alle, ja, bottom line, de kommer til å finne ut) :trist:

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet

Nå kikket jeg bakover på innleggene dine, og komplisert er virkelig bare forbokstaven for livet ditt siste året. Her er det mye som skal skje på èn gang. Beste rådet mitt er å ikke få noe til å skje på kjærlighetsfronten på en god stund, og prøve å stabilisere ting rundt deg og i deg på egen hånd en stund.

Skrevet

Du får rett og slett ikke i pose og sekk her i livet. Ta et valg, stå for det. Hvis ingen av dem har rette følelser for deg, som du selv har en teori om, spiller det jo ingen rolle.

Vet ikke hvor gammel du er, men du virker noe umoden og flagrete i din omgang med menn. Hvis du bare er opptatt av fest, flørt og moro, er jo det greit.

Er du derimot interessert i et mer seriøst og varig forhold, bør du kanskje roe ned litt.

Skrevet (endret)

Dating er dating, der er det forholdsvis normalt å kjøre flere løp samtidig.

Det er lov å spise middag med begge og ikke velge å gå på flere date's med den andre.

Endret av caso
Skrevet

Så lenge man ikke er forpliktet med noen kan man vel date fritt.

Men hvis jeg hadde funnet ut i ettertid, at min samboer hadde datet masse andre jenter i den tiden vi først hadde noe på gang .. vel, da ville jeg blitt litt overrasket. Han fikk all min oppmerksomhet, og jeg ville trodd at jeg var den han "fokuserte" på i den tiden.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du kan gå på begge datene så lenge du ikke er i ett fast forhold. Har gjort det selv da jeg var singel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...