Gjest pirjo Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Uansett hvilket merke - dyrt eller billig - blir jeg svart under øynene midt på dagen.... Synes jeg har prøvd de fleste, men kanskje det er noen kloke hoder der ute som har forsøkt en god mascara jeg ikke vet om...? Anyone??
Gjest lissi32 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Uansett hvilket merke - dyrt eller billig - blir jeg svart under øynene midt på dagen.... Synes jeg har prøvd de fleste, men kanskje det er noen kloke hoder der ute som har forsøkt en god mascara jeg ikke vet om...? Anyone?? Lancome sine:O) Supergode. Endret 8. januar 2008 av lissi32
jannamor Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Lancome sine:O) Supergode. enig. Du skal jobbe hardt om de drysser jeg bruker den extreme tror jeg den heter, og jeg legger lagpålagpålagpålagpålga ingen dryss
Gjest StockDama Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har enda til gode å prøve en maskara som drysser og gir svarte ringer under øyenene. For tiden bruker jeg maxfactor masterpiece maskara...liker den jeg.
hkarls1 Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Kanskje det høres dumt ut, men jeg tror det har med hver enkelt person å gjøre. Hehe.. Jeg og min ene venninne brukte de samme mascaraene da vi gikk på vgs. Det drysset alltid til henne,men aldri til meg! Og det har aldri drysset til meg uansett hvilken mascara jeg har prøvd, og det har jo blitt en del ulike
Wonders Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Mange drysser om de er over 6 mnd gamle. De skal nemlig kastes etter denne tiden. Å unngå å pumpe kosten nedi er oxo godt råd. Da kommer nemlig ikke luft nedi beholderen og mascaraen holder seg bedre. Hos meg drysser alle, så jeg er påpasselig hver time med å tørke meg under øynene å ha conceler for å pynte litt.
Antoinette Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Levetiden til en mascara uansett merke er mellom 3-4 mnd. Man skal heller ikke dytte kostet ned i beholderen men heller presse den ned og vri litt for å få mascaraen på børsten. Jeg bruker Masterpiece MAX fra Max Factor, synes den er kjempegod. Bruker også YSL Faux Cils innimellom.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Kanebo 38* er totalt dryssefri i begge variantene. Ellers er Max Factor Masterpiece og Chanel Inimitable også dryssefrie. Personlig synes jeg stort sett det er tørrere mascaraer av typen volumgivende som har verst tendens til å drysse.
Nemesis Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Lancome maskaraene.. Men bruker du øyenkrem? Dette kan få maskaraen på nedre øyenvipper til å smuldre litt. Så da er det greit å bruke litt foundation under øyelokket for å forhindre dette.
hilli Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har også problemer med maskaraer som drysser. Det er riktignok lenge siden jeg prøvde Lancome-maskara, men erfaringen min er at disse drysser noe helt forferdelig. Har prøvd mye forskjellig og det mest legger seg i en ring under øynene mine. Masterpiece var en god maskara, men også denne drysser på meg. Mitt siste kjøp er Unstoppable fra Mabelline, hovedegenskapen til denne maskaren er nettopp at den skal være dryssfri, og den holder det den lover. Volum og lengde gir den ikke såå mye av, men man slipper jo panda-looken.
Catzy Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Jeg er også veldig fornøyd med Kanebo sine 38C maskaraer. Ingen av de to versjonene drysser noe særlig på meg. Godt mulig de gjør det på deg, dessverre, siden det er litt avhengig av person.
Eføy Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 Jeg bruker Lancome sin Extreme-mascara, og den drysser ikke i det hele tatt. Er veldig fornøyd med denne
Kristaa Skrevet 10. januar 2008 #13 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har en fra Lancome som drysser... Vet ikke hva det heter, men er veldig bøyd og rar form. Den skiller vippene veldig bra da, det skal den ha. Synes Diorshow drysser mindre, men skulle gjerne hatt en vidundermaskara jeg og
Gjest Morgan le Fay Skrevet 10. januar 2008 #14 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har en fra Lancome som drysser... Vet ikke hva det heter, men er veldig bøyd og rar form. Den skiller vippene veldig bra da, det skal den ha. Synes Diorshow drysser mindre, men skulle gjerne hatt en vidundermaskara jeg og Det er vel Virtuose? Den gir fin lengde, men gud, som den drysser. Min vidundermascara er Max Factor Masterpiece :hakk i plata:
Kristaa Skrevet 10. januar 2008 #15 Skrevet 10. januar 2008 Det er vel Virtuose? Den gir fin lengde, men gud, som den drysser. Min vidundermascara er Max Factor Masterpiece :hakk i plata: Nå måtte jeg sjekke her; L'Extreme heter den...
Gjest Tulipa Skrevet 11. januar 2008 #16 Skrevet 11. januar 2008 Det er nok opp til den enkelte personen og hvordan man tar på mascaraen. Jeg bruker Lancome Extreme og jeg har aldri opplevd dryssing .. Men jeg bruker aldri mascara på vippene under øyet .. mulig det har noe å si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå