Nausicaä Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Min kjære liker ikke sin Wilkinson barberkrem og snakker hele tiden om å kjøpe noe annet. Er det noen som har noe å anbefale? Merke? Krem eller gel eller noe annet? Har sett litt på lookfantastic og barbershop.no, men har ikke peiling på merker og slike ting, så det er vanskelig å bare kjøpe noe.
Hardrock Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Har handlet på barbershop flere ganger og kan anbefale den butikken på det sterkeste. Får som oftest varene dagen etterpå (bor i Oslo). Jeg bruker barberkost og krem. Da blir det fort litt ekstra kostnad med kost, men jeg mener at det absolutt er verdt det. En slik kost holder jo i 15-20 år.. Det er forskjell på kostene, du får noen ganske billige med svinebust, men koster i grevlinghår gir det beste skummet og er best å bruke. Når det gjelder kremer så har jeg ikke prøvd alle de har, men kan anbefale både Proraso, men-u og Truefitt & Hill. Ellers er også Ultra Shave et meget godt alternativ. Da trenger du ikke kost, og den fungerer både som barberkrem og fuktighetskrem. Barbergele har jeg ikke brukt så mye, men er jo en del som liker det også. Kan også anbefale en sånn gammeldags høvel. Jeg begynte med en sånn for kanskje 2 år siden, helt supert! Har spart masse penger på barberblader også, koster jo bare 40-50 kroner for en pakke med 10 blader som kan brukes på begge sider (og de holder lengre enn Gillette). Og ja, barbering har på en måte blitt en slags hobby for meg
Nausicaä Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Tusen takk for tips Hardrock! Er dette noe som ser greit ut, forresten?
Hardrock Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Det var litt små tuber, men det er jo et startersett så det ser bra ut det der. Er vel neppe verdens beste kost som følger med, men sikkert bra nok til å begynne med. Når han først kommer i gang med en sånn barbering vil han nok sannsynligvis utvide med masse forskjellige kremer og koster etter hvert likevel Ellers er nok også dette et veldig bra sett, men det koster jo også en del mer siden produktene er i full størrelse og kosten er av veldig god kvalitet.. Men jeg tror nok han vil bli fornøyd uansett hva du velger! Skum på trykkboks er så dårlig at da er det meste bedre.
Gjest HB Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Mannen min og pappa er veldig fornøyd med barberkost og barberkrem fra The Body Shop. Kosten koster ikke veldig mye, men har ikke røytet. Barberkremen er veldig drøy. Hilsen Lille meg
Karmosin Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Mannen min og pappa er veldig fornøyd med barberkost og barberkrem fra The Body Shop. Kosten koster ikke veldig mye, men har ikke røytet. Barberkremen er veldig drøy. Mannen min er også veldig fornøyd med dette. Han har også prøvd et såpestykke med kaolin som jeg bruker til å vaske ansiktet med og som også skal være en god barbersåpe, og likte den godt. Den såpa fås i Saape-butikker.
FruLuna Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Artig, det var akkurat en sånn tråd jeg hadde tenkt å starte. Skal kjøpe barberkrem i bursdagspresang...lurer på om jeg skal gå for men-u, den har fått god omtale flere steder, ser jeg. Noen som vet om den selges i butikker noe sted?
Gjest Pupsilure Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Samboeren min bruker decleor, og er veldig fornøyd med det. Har solgt den til mange menn i hudpleiesalongen, og de er veldig fornøyde med den! Ikke så altfor dyr heller. De har tre forskjellige.
Catzy Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Tror l'Occitane har barberkrem. Min kjære har gått over til l'Oreals Man Expert serie, siden den er den eneste som kommer i skumform i vanlig butikk. Synes den lukter veldig godt, så jeg klager ikke.
Gjest Bond Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 (endret) Samboeren er gla i Clinique. Han har litt sensitiv hud så Clinique har vært kjempebra. Prisen er da ikke den billigste, men sån er det vel.. Endret 12. mars 2008 av mrs_bond
Gjest barber Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 SE PÅ WWW.STRAWBERRYNET.COM,SØK ZIRH(DET BESTE OG 4 GANGER BILIGERE....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå