Gå til innhold

Donpedro....

Juliet

Anbefalte innlegg

Skulle bare opplyse at en avatar med bilde av Angelina Jolie er tatt i bruk før deg...Eowyn har brukt henne som avatar i lang tid. Så for å unngå misforståelser for de som bare ser på avataren, så bør du kanskje få deg en annen avatar.

Bare et lite tips!!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om de har avatar av samme person skal det vel litt til å forveksle dem... Avataren i seg selv er jo vidt forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Selv om de har avatar av samme person skal det vel litt til å forveksle dem... Avataren i seg selv er jo vidt forskjellig.

:Nikke: Ser ikke helt problemet her?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tullet bare i mitt innlegg.....ironi u know... :wink: hvis ikke hadde sinnamannen vært i slutten av setninga----> :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men.. Eowyn har jo brukt akkurat det samme bildet som donpedro har nå før.. gjør ikke meg noe, men er jo en fair ting og opplyse om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mening er jo egentlig at man ikke bør bruke avatarer av samme person, helt ærlig. Var jo en diskusjon om dette for en stund siden hvis jeg ikke husker feil, hvor det var mange som syns at det var forvirrende med flere som brukte samme person i avataren sin.

Men jeg kan jo ikke nekte Donpedro i å bruke bilde av A.Jolie heller... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Er jo ikke så lett for meg å vite hvem som har brukt hvilke avatarer siden oppstart, da.......

Trodde ikke det hadde noe å si så lenge bildet var forskjellig, ville jo aldri valgt likt som en annen pga forveksling. Jeg for min del vil påstå at min avatar IKKE er A. Jolie, men snarere Lara Croft..... :kul:

Men jeg vil jo ikke være frekk, så skal se hva jeg kan gjøre. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Jeg for min del vil påstå at min avatar IKKE er A. Jolie, men snarere Lara Croft..... :kul:  

:

Jeg for min del vil også påstå det! :Nikke:

jeg har ingen problem med å skille mellom disse to bildene av A.J. (og jeg har heller aldri sett Eowyn benytte akkurat dette bildet, men så har jo ikke jeg sett alt her heller da, osv osv osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

OK da!! (det er jo et kult bilde uansett da..) tror jeg trekker meg ut av diskusjonen, på tide å slumre inn :Gjesp: God natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det jo ikke jeg som startet dette, men uansett, gjør meg ingenting at Donpedro bruker den avataren!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...