Gjest gjest 2 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hvordan kan man ut fra temping se om man er blitt gravid?? synker tempen, eller stiger den eller holder den seg høy etter el...noen som kan forklare meg d der?? min temp har holdt seg høy etter el...så nå håper jeg at d har klaffet denne gangen:)....
Concertina Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Hvordan kan man ut fra temping se om man er blitt gravid?? synker tempen, eller stiger den eller holder den seg høy etter el...noen som kan forklare meg d der?? min temp har holdt seg høy etter el...så nå håper jeg at d har klaffet denne gangen:).... Den holder seg høy, noen kan også oppleve en "trifasisk kurve" hvor tempen stiger enda et hakk. Les mer om dette på pernille.info
Gjest gjest 2 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 okay, takk for svar.. så da vil det alså si at det er en mulighet for at jeg er bitt gravid:)??
Malama Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Om du har hatt sex rundt den tiden du hadde EL, så er der en sjangs for at du har kunnet bli gravid ja. tenpen skal forøvrig holde seg "høy" frem til mens, uansett om du er gravid eller ei, er du gravids holder den seg "høy" i enda et par måender. Noen har trifasisk kurve når de er gravide, andre har det ikke.
Hedda-78 Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Tempen holder seg høy helt frem til mensen selv om du ikke er gravid. Du kan ikke se på tempen om du er gravid før mens-dagen. Hvis du fortsatt har høy temp og mensen uteblir, bør du ta en test... Du bør likevel fortsette å tempe mellom El og mens, for å få en kontinuerlig kurve. Jeg tempet to sykluser, den første syklusen var trifasisk, men tempen stupte dagen før mens. Den andre syklusen var ikke trifasisk, men holdt seg høy selv etter mens-dagen. Det ble to blå!
Concertina Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 okay, takk for svar.. så da vil det alså si at det er en mulighet for at jeg er bitt gravid:)?? Dersom tempen fortsatt er høy etter IKM så ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå