Nitha Skrevet 23. april 2003 #1 Skrevet 23. april 2003 Neste uke har jeg time for å få bleket noen fregner som har dukket fram de to siste årene. Fregnene har klumpet seg sammen mellom nesa og overleppa, slik at jeg kan mistenkes for å ha anlagt bart når sola har stått på ei stund :oops: . Såvidt jeg skjønte har hudlegen tenkt å bleke med laser. Er det noen som har gjort dette selv? Jeg ser til min store forskrekkelse at jeg har et viktig møte noe senere samme dag - bør jeg prøve å utsette dette, mon tro? Nitha
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #2 Skrevet 23. april 2003 Visste ikke at det var mulig å fjerne fregner?!? Er det noe vits egentlig? For de kommer vel bare tilbake igjen? Mine tok helt av i påsken ihvertfall......
Lula Skrevet 23. april 2003 #3 Skrevet 23. april 2003 he he :-) hvis jeg er MYE i sola. Altså hvis jeg blir VELDIG brun til meg å være, så får jeg også en kjekk liten "mustasj" under nesen. Plager ikke meg, men det skal MYE sol til før den kommer også da. Har fregner på nesen om sommeren. Synes de er fine :-)
kristine 80 Skrevet 23. april 2003 #4 Skrevet 23. april 2003 Nei nei nei, du må ikke fjerne dem Fregner bare frisker opp. Jeg kunne tenkt meg mange flere. Kan regne dem på en hånd
Gjest Frøken_Dings Skrevet 23. april 2003 #6 Skrevet 23. april 2003 Jeg har aldri hatt fregner selv, men jeg synes det er utrolig sjarmerende. Og jeg tror ikke det er mange som ville hatt problemer med å se forskjell på fregner og bart. Behold fregnene dine, du!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. april 2003 #7 Skrevet 23. april 2003 Er fornøyd med fregnene mine jeg! :D Før syns jeg de var no' herk, men jeg liker dem nå! De vises tross alt bare i sommerhalvåret!
Gjest Lizbet Skrevet 24. april 2003 #8 Skrevet 24. april 2003 Trodde ikke det var mulig å fjerne fregner jeg.... Finnes det en måte å forhindre at de kommer og?? Er liksom tida for det fremover nå...Kjenner på en måte de kommer dansende ned på nesa mi hver dag sola skinner nå
Gjest Cruella Skrevet 24. april 2003 #9 Skrevet 24. april 2003 Synes fregner er fint jeg, selv om de er mange. L-B
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. april 2003 #10 Skrevet 24. april 2003 Nå får noen av dere jammen begynne å bruke hodet :o fregner på nese og kinn kan jo være søtt men når de samler seg på overleppen og lager en "bart" skjønner jeg godt at hun vil få gjort noe med det. Er "bart" på jenter plutselig blitt pent??!! Nitha- du må nok regne med at huden er litt rød og irritert etter laserblekingen. Minnie
Lula Skrevet 24. april 2003 #11 Skrevet 24. april 2003 Øhhhh..... Ingen som har sagt at fregner som lager "bart" er pent, er det vel? Ingen som synes deter rart at hun vil fikse det vil jeg tro. Hvertfall ikke jeg som også får "bart" av og til (men jeg har det jo fint med min mustasj de få gangene den dukker opp) Det er vel fregner generelt som har blitt kommentert her. At ingen har svart på spørsmålet om de har fjerne fregner med laser er en annen sak :-) Nitha: Jeg vil anbefale deg at du tar en telefon tl legen som skal fjerne fregnene og hører med ham :-)
Gjest c75 Skrevet 25. april 2003 #12 Skrevet 25. april 2003 Har tenkt på det selv.Men ikke på overleppen.Jeg får det på nesen sånn at den ser mye brunere ut enn resten av ansiktet...eller mye og mye! Har ikke fått kommentarer på det men jeg synes det selv!! Ellers er jeg fornøyd med fregnene min jeg!! (Har kun på kinn og nese da.) *Har fått høre at det er veeeldig sjarmerende* Som foreslått fidligere,ta en telefon til legen å hør om du blir veldig sår etterpå!! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå