Gå til innhold

Samboeren vil at jeg skal gi ham ris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gjort dette? Føler meg litt usikker, men hvis han tenner på det så...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er naa du kan leke streng froeken og fortelle han at han er en slem gutt som trenger ris paa stumpen ;)

Ja, det er helt normalt og skikkelig goey! Men vi gaar kanskje et par hakk lenger, men saa er vi kinky da :sjarmor:

Skrevet

tenk så mye moro du kan ha som domina med en sub-mann ;)

Skrevet
tenk så mye moro du kan ha som domina med en sub-mann ;)

dersom man ER en domina så..

har opplevd mannfolk som har villet være dom, men som ikke er typen så de klarer ikke gjennomføre. Når man f.eks binder suben og ved første forsøk på å komme seg løs, slipper han henne løs så hun kan være med hun og.... så er jo liksom hele poenget borte.

man må gå inn for det og føle at man kan virkelig være rollen tror jeg, ellers blir det lett bare snålt.

Skrevet (endret)

har opplevd mannfolk som har villet være dom, men som ikke er typen så de klarer ikke gjennomføre. Når man f.eks binder suben og ved første forsøk på å komme seg løs, slipper han henne løs så hun kan være med hun og.... så er jo liksom hele poenget borte.

man må gå inn for det og føle at man kan virkelig være rollen tror jeg, ellers blir det lett bare snålt.

For mange trengs det en del proeving og feiling og mye trening foer man klarer aa opptre dominant paa en troverdig maate. Dominante kan vaere ganske usikre paa hva de skal gjoere, og hvordan de skal tolke subens signaler. Det er ikke gjort ved et trylleslag aa gaa fra aa vaere hensynsfull og snill, etc, til aa skulle dominere noen.

TS, hvis du er interessert i aa teste ut aa dominere han, saa er det masse kilder paa nett som kan vaere interessant aa lese. Det kommer jo an paa om det 'bare' er litt ris paa rumpa det er snakk om, eller om dere har lyst til aa utforske videre paa female domination (ogsaa kalt FemDom).

Et par linker: Wikipedia

Wizdomme pages

The frugal domme

Noen boeker jeg kan anbefale er "The Sexually Dominant Woman" av Lady Green, "The Mistress Manual" av Mistress Lorelei og "SM 101" av Jay Wiseman.

Disse er veldig fine boeker, jeg har lest dem og fant mye hjelp i dem :)

Endret av Liskat
Skrevet

hehe ja selvfølgelig :-) men ting som kanskje virker fremmed og rart i begynnelsen, kan jo være helt herlig når man blir vant til det. som feks at hun riser mannen sin :)

og helt enig med det å feks slippe løs sub med en gang hun/han sier nei eller au. hehe.. da er hele poenget borte =) men man lærer jo etterhvert, og hvis man finner ut at det ikke er spennende eller føler seg komfortabel med det er det jo bare å kutte ut..

bare ikke avfei mannen med en eneste gang, kanskje du plutselig finner ut at det bor en liten domina i deg TS :)

Skrevet

hjelper en del å kjenne den andre parten ganske godt, og snakke om grenser på forhånd, før man hopper til sengs :)

Gjest pikegutt
Skrevet
Er det noen som har gjort dette? Føler meg litt usikker, men hvis han tenner på det så...
Skrevet

Jeg liker at madamen gnir en neglefil mot strengen min like nedenfor glansen. Det tok en stund før hun gikk med på det, men nå er det den største selvfølge. Alt er unormalt til man blir vant til det.

Gjest massoshist-gutt
Skrevet

Hei, hvis samboeren din vil ha ris av deg, er du heldig. Ikke mange får den muligheten. Du kan foreksempel prøve å kle mannen din opp i stuepike-uniform. Hvis du ikke allerede har en uniform,er det fort gjordt å finne noe annet som duger. Enten sort eller mørkeblå kjole eller foldeskjørt, hvit bluse

med slips eller sløyfe, og et hvit forkle. Helst et med forstykke og seler. Under tar du på han hofteholder eller korsett, og sorte eller hvite strømper som hektes på. Da er han råsexy. Gi han ordre om å først tørke støv, og gjøre rent huset med såpe, Så kommanderer du ham rundt i huset, og deretter gir du han bjørkris som belønning, og det er veldig praktisk, for uten truse er rompa bar under kjolen. Det kommer han helt sikkert til å tenne på, og kanskje du også, ENIG? Begynn først å klaske rumpa hans varm, med flat hånd, så kan du fortsette med riset gradvis hardere. La han ligge over kneet ditt, og holde seg i golvet med hendene.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Hei, hvis samboeren din vil ha ris av deg, er du heldig. Ikke mange får den muligheten. Du kan foreksempel prøve å kle mannen din opp i stuepike-uniform. Hvis du ikke allerede har en uniform,er det fort gjordt å finne noe annet som duger. Enten sort eller mørkeblå kjole eller foldeskjørt, hvit bluse

med slips eller sløyfe, og et hvit forkle. Helst et med forstykke og seler. Under tar du på han hofteholder eller korsett, og sorte eller hvite strømper som hektes på. Da er han råsexy. Gi han ordre om å først tørke støv, og gjøre rent huset med såpe, Så kommanderer du ham rundt i huset, og deretter gir du han bjørkris som belønning, og det er veldig praktisk, for uten truse er rompa bar under kjolen. Det kommer han helt sikkert til å tenne på, og kanskje du også, ENIG? Begynn først å klaske rumpa hans varm, med flat hånd, så kan du fortsette med riset gradvis hardere. La han ligge over kneet ditt, og holde seg i golvet med hendene.

Det er ikke alle som har lyst til å gi partneren ris, og det er ikke alle som tenner på menn i stuepikeuniform. På seg selv kjenner man ikke alltid andre i sengen ;)

Folk er forskjellige, men det skader ofte ikke å teste ut det som tenner den andre for å se om det er et potensiale i det for en selv også.

Skrevet

sikker på at du virkelig er MASOCHIST?

Skrevet

Altså Her er det bare og være kreativ. Selv tenner jeg dog på neglefil ideen som en kom med her. Men man kan jo gå litt grovere til verks med feks en høvel?

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Takk for fine svar alle sammen!

Jeg har snakket litt med samboeren min og det viser seg at ris er noe han har tent på siden han var liten men han har aldri utforsket det med noen andre. Det er visst ikke snakk om lenker og lær osv, bare spanking. For øvrig har han også lyst til å gi meg ris! Jeg må tenke litt på den, men det pirrer litt.

Problemet er at jeg er helt fersk på dette så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Tror kanskje det bor en dominant i meg, men jeg må lære litt først.

Skrevet

www.smil-norge.no :-) kan i det minste lese litt, selv om det ikke skulle gå så langt.. :-)

Skrevet

Alle maa starte et sted, og det er bare aa utforske hva man liker :)

Bare pass paa at dere snakker sammen om det som skjer, forteller hverandre hvordan det foeles, hva som er bra, hva som ikke er bra. Og avtale et tegn man kan gi underveis mens man leker for aa vise om noe ikke er helt greit. Man kan bruke kodeord, som roedt for stopp, gult for trenger pause, eller noe liknende.

En metode vi bruker naar jeg spanker/pisker han er at han holder meg i den frie handa og klemmer etter hvert slag dersom det gjoer saapass vondt at han trenger litt tid foer jeg kan fortsette. Jeg synes det er en veldig grei maate aa bli kjent med smertegrensene hans, hvor hardt og lenge han trykker paa handa mi viser hvor vondt det er og hvor lang tid det tar aa komme seg etter et slag. Og saa spoer jeg underveis om det gaar bra, hvordan det kjennes, etc.

Skrevet

Mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg prøver. :sjenert:

Mange kvinner tiltrekkes jo av menn som kan beskytte dem og kanskje være litt dominante. Ødelegges den følelsen hvis man er dominant overfor ham?

Skrevet

Dere som har prøvd dette: Hvor hardt slår dere og hvor lenge? Er det sånn at rumpa blir skikkelig rød, eller bare lettere klaps?

Skrevet
Mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg prøver. :sjenert:

Mange kvinner tiltrekkes jo av menn som kan beskytte dem og kanskje være litt dominante. Ødelegges den følelsen hvis man er dominant overfor ham?

Egentlig ikke. Jeg foeler meg trygg og beskyttet hos min kjaere. Og han klarer fint aa ta styringen til tider. Til vanlig er vi ganske likestilte. Noen ganger sjefer jeg, noen ganger han. I bakgrunnen ligger saaklart at jeg er den dominante/oeverste sjef/whatever. Min kjaere er vel saa smaatt en litt dominerende type person som tar paa seg verv og ansvar og ditten og datten. Og paa enkelte omraader har han null problemer med aa beordre meg rundt naar situasjonen krever det (han gjoer det paa en veldig hoeflig maate riktignok).

Men i det store og det hele, han passer paa meg naar og saa godt han kan, og hans stoerste frykt i verden er at jeg skulle finne paa aa dra til London alene og rote rundt uten han til aa passe paa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...