Gjest EE Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Ere så lei av å lade min mobil hver dag, så ønsker derfor en ny. Det jeg er mest opptatt av at jeg slipper å lade mobilen ofte, at den ikke er altfor stor og at det er mulig å skrive meldinger nokså greit. Dvs. ikke altfor små taster og at selve mobilen ikke er monster stor. ALt det andre, bryr jeg meg egentlgi ikke så mye om. Følger jo som oftest med kamera, mulighet til å høre på musikk mm. i dagens mobiler, men det er ikke det jeg er så opptatt av. Noen som kan tipse meg om en telefom etter mine ønsker?
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Du kan prøve å gå inn på www.sonyericsson.no der kan du se alle funksjonene til telefonene og til og med teste ut mobilen Jeg andbefaler deg å ta en kikk
henine Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Jeg ville nok også gått inn på Sony Ericsson sin hjemmeside for å sjekke ut telefoner. Og er du villig til å kjøpe telefonen m/abonement får du mange fine og gode telefoner til en billig penge. Selv har jeg Sony Ericsson k810i, godt batteri, og jeg trenger ikke lade telefonen hver dag. God kamera og tastene er gode å bruke. Telefonen er litt gammel vel og merke. Jeg vil anbefale deg å gå inn på nettsider og sjekk ut de litt nyere modellene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå