Gå til innhold

Melissa lysterapi-lampe hos rema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk rema-flyers i posten og der har de tilbud på Melissa Lysterapi-lampe til 399.

Er det verdt å kjøpe? Jeg blir alltid trøtt, mister energi og er gjevnt over i mindre god humør hele vinteren. Som regel koster jo disse lampene 2000 kr.

Det står ikke noe om den, men tror dere den er verdt å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her er den.. Det står bare at den motvirker vinterdepresjoner..

Vedlegg fjernet i henhold til reglene

Endret av Pasha
Skrevet

Lampen må ha minst 10.000 LUX for at den skal virke som lysterapilampe. Du kan jo alltids stikke innom Rema og sjekke om det står noe om det på esken? En annen ting å merke seg er at du gjerne må sitte klin oppi lampa for å få noe effekt.

Skrevet (endret)

Dette sto om lampa hos en selger på qxl:

Om høsten og vinteren, når dagene er på sitt korteste og solen skinner minst, kan vi oppleve symptomer på tretthet og mangel på energi som et resultat av manglende sollys. Lysterapilampen er en enkel og effektiv måte å kompensere for mangel på naturlig sollys. Med lysrør fra Philips!

Lysterapilampen simulerer naturlig sollys og har en lysstyrke på 10 000 lux, noe som tilsvarer en dag med sol

.

Ser ut som den er grei. Har selv en lampe av et annet merke og synes den virker, så jeg ville nok betalt de 399,- for denne lampa.

Innlegg endret. Reglene

Endret av Pasha
  • 10 måneder senere...
Gjest Gjest_sniff_*
Skrevet

hvor lenge varer dette tilbudet??

Gjest postsekk
Skrevet

Jeg har en melissa lampe som jeg pleier å bruke etter at det blir mørkere om høsten. Vet ikke om den hjelper veldig mye på humøret (litt kanskje), men den hjelper meg definitivt å våkne raskere om morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...