mia83 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Er det noen som har tips til bordpynting? Eventuelt bilder å vise fram? Er så lite flink til slikt. Er redd for at bordet skal bli "kjedelig". Har ikke tenkt så mye på farger ennå, men vi er veldig glad i turkisblå begge to. Tenkte kanskje å ha noen "fargeklatter" av noe slag innimellom for å live opp litt. Noen tips? Endret 8. januar 2008 av mia83
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Jeg ville valgt en farge som du også finner blomster du like i. Da kan brudebuketten ta igjen fargen du benytter på bordet. Eller håper jeg også at noen har noen fine bilder eller tips! Vi tenker på rosa...
rusketulla Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Det er vanlig å ha blomster på bordet, og gjerne lys i tillegg. Når man da dekket på blir ikke bordet kjedelig Du kan evt pynte med noen blanke stener for eksempel, eller legge på en lang løper?
Gjest Linn24 Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 (endret) fant noen bilder. hvis du finner noen bilder på nettet eller i blader, så kan du jo bare gjøre det om til turkis i stedet. det er forresten dritlekkert med turkis og brunt. Bildene er fjernet ihht regelen om kopirett. Legg gjerne inn linker til bildene i stedet. Camilla (mod) Endret 10. januar 2008 av Camilla
mia83 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 fant noen bilder. hvis du finner noen bilder på nettet eller i blader, så kan du jo bare gjøre det om til turkis i stedet. det er forresten dritlekkert med turkis og brunt. Mange fine bilder til inspirasjon der ja! Takk skal du ha! Ser jo på de bildene at man fint kan ha blomster i en annen farge enn resten av bordpynten! Var bare stilig det!
Gjest Linn24 Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Mange fine bilder til inspirasjon der ja! Takk skal du ha! Ser jo på de bildene at man fint kan ha blomster i en annen farge enn resten av bordpynten! Var bare stilig det! bare hyggelig det vettu jeg gikk inn på bryllupsklar.dk (tror du må registrere deg) men det er en super duper side det også. så søkte jeg på borddækning. der kom det opp masse........... prøv det. Endret 9. januar 2008 av Linn24
mia83 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2008 bare hyggelig det vettu jeg gikk inn på bryllupsklar.dk (tror du må registrere deg) men det er en super duper side det også. så søkte jeg på borddækning. der kom det opp masse........... prøv det. Takk for tipsene! Skal prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå