6 liker Skrevet 5. april 2002 #1 Del Skrevet 5. april 2002 I dag kokte begeret over. Jeg og typen min har vært sammen i over et år. Gått helt knirkefritt fram til nå. Vi er to aktive personer, dermed kan vi noen ganger ikke få så mye tid til hverandre. Før jeg gikk inn i forholdet med ham hadde jeg mange venner, noe som betyr liten tid til han. Eg skjønte jeg måtte prioritere han, og det gjør jeg. Men nå er det helt snudd. Han jobber vær eneste helg, så da har vi ikke noe tid sammen. Og han trener hver hverdag, så hvis jeg vil se han må jeg nedprioritere treningen min for å kanskje se han 3 eller 4 timer i uken. Vi går aldri på kino,på byn eller på restaurant. Den eneste vi gjør er å ha sex. Vet ikke om jeg vil dette mer. Føler at vi ikke er i et forhold lenger, føler meg mere som en ff.Hva syns dere jeg bør gjøre. Er helt fra meg. Er jo så glad i ham, klarer ikke å gjøre det slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 6. april 2002 #2 Del Skrevet 6. april 2002 Hva med å sette seg ned og ta en lang prat?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
6 liker Skrevet 6. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 6. april 2002 Har gjort det. Fikk bare slengt i tryne at jeg bare måtte respektere at han hadde så busy liv. Hvis jeg ville treffe ham i det hele tatt måtte jeg ta meg tid til ham når han ikke hadde noe å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 6. april 2002 #4 Del Skrevet 6. april 2002 Hvis det alltid er du som må "ta deg tid" og aldri han, hva er da poenget??? Hadde jeg fått en slik beskjed hadde jeg nok bare avsluttet forholdet. Beklager....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 6. april 2002 #5 Del Skrevet 6. april 2002 Høres ikke noe kjekt ut dette her. Tenk igjennom hva du ønsker deg og hva han kan tilby deg. Samsvarer ikke dette, må enten han eller du forandre seg. Hvis en av dere føler at h*n må gå på akkord med seg selv, så er det vel på tide å vurdere andre hansker som passer bedre til hånden... Håper han virkelig fortjener deg og tar vare på deg slik du ønsker å bli ivaretatt; ellers blir vel dette noe selvdestruktivt å holde ut med? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
6 liker Skrevet 6. april 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 6. april 2002 Jeg vet at han er kjempe glad i meg. Så det er ikke det. Gjør jeg det slutt, vil jeg miste han for alltid. Han klarer ikke å være venn med meg da. Han vil være kjærste eller ingenting. Hvis jeg gjør det slutt vil han ta det VELDIG tungt. Vet ikke om jeg orker å søre en jeg er så glad i. Akkurat nå er jeg helt fortvila, vet ikke hva jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
6 liker Skrevet 6. april 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 6. april 2002 jeg mente såre, ikke søre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 6. april 2002 #8 Del Skrevet 6. april 2002 Dette er (heldigvis) kun DITT valg og må gjøres ut ifra hva DU ønsker deg. Hva vil DU ofre, hva føles urimelig for DEG? Sett fokus på hva som teller for DEG i et forhold og jobb mot det målet. Ingen andre har igrunnen rett eller lov til å fortelle deg hva som er riktig for DEG. Det vet bare DU. Greien er at du ikke er alene i et forhold; samspiller han og har han samme fokus? Klarer dere eventuelt å finne felles mål som ivaretar dere begge som partnere? Gudd løkk! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #9 Del Skrevet 7. april 2002 Bestem deg!!!!!!!!!! Så enkelt kan det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. april 2002 #10 Del Skrevet 8. april 2002 Uten at jeg skal si at det er det rette å gjøre.. gå litt tilbake til slik du var før. Ta opp kontakten igjen med dine egne venner, gå på kafe med venninder, tren når det passer deg, lev det aktive livet jeg får ett inntrykk av at du levde før. Om det tilsier at dere (i en periode?) ikke får så mye tid til hverandre, så gjør det allikevel! Det er ikke rett at du skal kutte ut alt ditt for at dere skal se hverandre, mens han holder på alt sitt. Kanskje han ser hva han selv gjør dersom du gjør det samme? Ihvertfall i og med at du selv var slik før ting endret seg. Har selv "kuttet" ut venner og egne int. for å få tid til å se og prøve å få ett forhold til å fungere. Det gikk ikke i lengden, og det var meg som gikk. Rett og slett fordi jeg følte jeg ga og ga uten å få noe igjen, og det er jeg ikke villig til. Ikke når det i tillegg gjør så jeg mister mine venner og interesser. Det ble en annen lyd i pipa når jeg ikke lenger satt hjemme og ventet gitt! DA ble det spørsmål og "snill-gutt"miner. Men jeg ventet dessverre til det var for sent, jeg hadde fått nok allerede og gikk uansett hva han da forsøkte! Prøv litt før? og ta tilbake ditt eget. bare et råd.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #11 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg ønsker deg bare lykke til. Ikke en ønsket sitvasjon du er i nå ja. Håper alt går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå