Gå til innhold

Gardiner - Hvor kjøpe? (ferdige lengder)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter nye gardiner til stua. Har ikke helt bestemt meg for om jeg har mest lyst på panelgardiner (Mørk farge bak, lysere og gjerne med mønster foran) eller gardiner med sånne ringer som er "trykt inn" i gardinen.

Hvor kjøper dere gardiner? Jeg har sett litt rundtom på kid, princess og hansen og dysvik, men mange av butikkene har dårlig utvalg. Har ikke all verden av penger å bruke på gardinene heller, og ønsker å slippe å sy noe selv da jeg ikke har symaskin.

Skrevet

Jeg synes det er knall å handle gardiner på kid jeg.

Der henger jo alle gardinene ute slik at man får sett dem slik de henger og alt det der :) Nå har jeg vært i en kid butikk er jeg syns det var bra utvalg da..

Ellers er det greit hvis du ikke ville ruinere deg å gå inn på ellos eller spakjøp sine nett sider :) der har dem ofte mange fine tilbud og slett ikke så dumme gardiner heller :)

Skrevet

Vi har et lite standardvindu, en verandadør og et større stuevindu som jeg trenger gardiner til. Tenkte vi kunne bruke rundt 1000kr på gardiner (men gjerne billigere også). Vil helst kunne se gardinene i butikken, så derfor er Ellos uaktuelt. På Sparkjøp tror jeg mannen min kommer til å nekte å kjøpe gardiner :ler: Han hater sparkjøp.

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

Jeg har også lenge vært på jakt etter gardiner, og endte med å kjøpe noen brune på Ellos. Fikk kun sett dem på bilder, men ble veldig fornøyd med dem. Kjøpte også noen panelgardiner på IKEA, helt hvite gjennomsiktige, som jeg hengte opp bak de brune. Fikk et helt nytt vindu:)

Skrevet
Jeg synes det er knall å handle gardiner på kid jeg.

Ellers er det greit hvis du ikke ville ruinere deg å gå inn på ellos eller spakjøp sine nett sider :) der har dem ofte mange fine tilbud og slett ikke så dumme gardiner heller :)

Enig! Ellers er Princess ok også, synes jeg.

Skrevet

Det er mulig jeg har vært uheldig med utvalget pga julen og salget nå da, så jeg får kikke litt mer neste gang jeg er i nærheten av en slik butikk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...