Daiquiry Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Som sikkert noen av dere har fått med dere, så har jeg vært i en konflikt med min eks. Nå har det skjedd store saker, og jeg har den glede å informere dere om at han har gitt seg!!! Jeg får datteren min på fulltid fra høsten av og han får vanlig samvær!!!! Dette er den beste nyheten jeg har fått på leeeeenge!!!!! Så nå skal jeg melde henne inn i en skole i nærheten av meg. Endret 8. januar 2008 av Daiquiry
Gjest Blondie65 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Det er bra dere har fått til en løsning. Såvidt jeg husker har dere hittil vært flinke å samarbeide men at det nå var strid pga flytting ut av området for fars vedkommende og dertil ny skolekrets i forhold til der barnet har bodd hittil? Dette er en seier for barnet, men det er jo trist at far likevel velger å flytte.
Daiquiry Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er helt enig i at dette er en seier for datteren vår!!! og jeg håper at faren tar til fornuft og flytter tilbake, men dette er den beste løsningen, og jeg er så takknemlig for at dette løste seg. Jeg føler meg 100kg lettere!!!
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 HURRA! Endelig kom han til fornuft! Har vært litt bekymret for deg, men er såå GLAD på dine vegner nå!
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Så flott - gratulerer! Og så kan du se deg selv i øynene, og vite at du hele tiden hadde barnets beste i fokus.
Elodi Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Kjempeflott at det ordnet seg til beste for barnet! Er kjempe glad på dine og barnet vegne!
Daiquiry Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2008 Tusen takk alle sammen!! Jeg er så glad, jeg har ikke ord!!! det var så digg å ringe barneskolen som vi sokner til for å melde henne inn!!!!! Champagnen sprettes på fredag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå