Gjest Dodgy Lady Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er den typen som vindusshopper i de dyre, flotte merkebutikken, for så å bevege meg videre til store mengder billig shopping. Og det akter jeg også å gjøre i Paris Noen som vet hva de store, billige kjedene (ala f.eks HM) heter, og hvor de ligger?
Nausicaä Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Altså. Om du går på H&M i Paris vil du ikke finne så mye som ikke er til salgs på H&M i Oslo. Har prøvd å vri hjernen min for å huske hvor det var en stor H&M og andre slike butikker, men husker-det-ikke. Men her er en lenke til hvor du finner outlet-stores, mereklær til billige priser.
Betsy Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Promod er i hvertfall én av kjedene. Butikkene finner du mange steder, og i hvertfall i Rue de Rivoli ved Louvre og på Val d'Europe (som er Frankrikes største kjøpesenter som ligger et stykke utenfor Paris - ca en halvtime med tog...?). Ellers er det mange andre billig-kjeder i Paris også, men de husker jeg ikke navnene på. Du vil uansett helt sikkert finne de. Og ikke nøl med å spørre folk på gaten dersom du trenger litt bistand. God tur!
Monarabb Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg liker selv veldig godt Bershka som du finner flere plasser i Paris. Hvis du tar metroen til Les Halles så vil du finne en stor H&M + en del andre kjede butikker! Også på Montparnasse er det en del kjede butikker som hvertfall jeg koste meg i! God tur!!
Gjest grønnsåpe Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Åååja, Bershka er en bra butikk! Har bare vært på den i Madrid jeg da, men er vel ikke store forskjellene.
Gjest Dodgy Lady Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Morro at dere nevnte Bershka, for det er faktisk favorittbutikken min! Har vært på den i Mexico og i Spania + lett etter den flere andre plasser uten hell desverre. Såg ikkje det dere skrev før etter jeg kom hjem, men jeg snubla tilfeldigvis over Bershka. Hurra :D Shoppa generelt ikke så mye, men litt ble det jo. Anyway; takk for alle tips!
Kanutten Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Hei Mener jeg var på ett kjøpesenter som heter La Fayette eller noe. Der shoppet jeg en del God tur.
smilefjeset Skrevet 11. september 2011 #9 Skrevet 11. september 2011 Jeg reiser til Paris på torsdag. Har funnet ut at du finner mange rimelige kjedebutikker som mango, H&M og zara på et kjøpesenter som heter Les Halles. Tror det ligger i nærheten av Marais distriktet og en gågate som heter Rue Montorgueuil Har veldig lyst å besøke en av Bershka butikkene, men hvor finner jeg disse?
Angelheart2 Skrevet 23. september 2011 #11 Skrevet 23. september 2011 Vi var i Paris for to uker siden og ble egentlig litt skuffet over shoppingmulighetene. De hadde både Zara, HM og C&A der, men prisene var de samme som(eller også dyrere enn) hjemme, mens utvalget var dårlig. Synes jeg finner mer fint her hjemme enn jeg gjorde der. Nå kan dette selvsagt komme av at vi er litt trege her hjemme på berget, men om moten skal bli slik som den jeg fant i Paris, så kommer jeg nok ikke til å være så moderne til neste år, skjønner jeg..... Anbefaler iallefall en tur innom La Fayette og Printemps. Dette er butikker a'la Harrods i London. Flere etasjer med luksus, der merker som Diesel, Levis og G-Star Raw er billigmerker. Dyrt men moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå