Gjest marya Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 kjæresten min har vært tilbaketrukket siste tiden.. mens jeg dør etter vite hva som skjer med oss.. er følelsene hans endret vil han ikke ha meg mer? trenger råd om jeg bør ringe han i dag for et møte eller vente til han ringe... er ekkelt gå vente---- men kan det gjøre at jeg ødelegger enda mer at jeg ringer og "maser" dvs ikke mase i den forstand men om han er inni tenkeperiode.... men uansett kan det jo gå ei uke før han ringer-- eller kanskje han aldri ringer mer....svar meg med tips fort jeg er så gla i denne gutten er svært vondt-----vet ikke hva jeg skal si på et møte heller men kan jo seff spørre rett ut om han ikke vil ha meg mer.. han e rnok usikker
Liskat Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Ikke mase, ikke mase, ikke mase! Gi han tid og hvis det er mest du som har tatt kontakt i det siste, saa ikke si et pip foer han gjoer det. Vent og la han ta kontakt og se hva han sier/gjoer da. For all del: ikke faa panikk!
Gjest Gjest_maya_* Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Ikke mase, ikke mase, ikke mase! Gi han tid og hvis det er mest du som har tatt kontakt i det siste, saa ikke si et pip foer han gjoer det. Vent og la han ta kontakt og se hva han sier/gjoer da. For all del: ikke faa panikk! han har fått ganske god tid allerede.. sist jeg spurte han ang våre møter (vi bor et stykke fra hverandre.. sa han at han ville det skulle funke men ser ikke ut som han mener det når han vil ha så lite kontakt... han har sagt han er sånn i forhold men kan ikke få meg til tro menn vil ha så lite kontakt:( ja er kun jeg som tatt kontakt i det siste...tenkte bare si jeg tilfeldigvis var i oslo og.... panikk --el sorg they are both here with me...
smidja Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 La han være. Om han sier at det er sånn han er i forhold så er det nok sant.
Gjest Blondie65 Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Jeg beklager å måtte meddele deg at dersom han er fornøyd når han ikke hører fra deg så er han nok svært fornøyd med tingenes tilstand. Mas vil bare føre til at du støter han enda lenger fra deg. Jeg går ut fra at han A) vet telefonnummeret ditt og B) vet hva du føler og da er det dessverre bare å si at du må gå videre i verden.
Liskat Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 han har fått ganske god tid allerede.. sist jeg spurte han ang våre møter (vi bor et stykke fra hverandre.. sa han at han ville det skulle funke men ser ikke ut som han mener det når han vil ha så lite kontakt... han har sagt han er sånn i forhold men kan ikke få meg til tro menn vil ha så lite kontakt:( ja er kun jeg som tatt kontakt i det siste...tenkte bare si jeg tilfeldigvis var i oslo og.... panikk --el sorg they are both here with me... Hoeres nesten ut som om du er den nye dama til en jeg datet for et par aar siden... Hvis han sier at han er saann i forhold saa stemmer det nok. Hvis han er saann som han jeg datet (sikkert ikke samme, vet om flere menn med liknende "sykdom"), saa kan det vaere han fort gaar lei, liker aa ha tid for seg selv og drive med egne ting, prioritere vennene sine, etc. Det er naa strengt tatt hans 'tur' til aa ta kontakt. Om ikke annet, saa kan det vaere interessant aa se hvor lang tid det tar foer han tar kontakt etter aa ikke ha hoert noe fra deg. Gaar det da flere dager, og det ikke er noen grunn til at han ikke tok kontakt, saa kan det hende du boer revurdere hele greia. Det kommer an paa hva som passer for deg. Om du synes det er helt greit med lite kontakt, saa er alt greit. Men om det ikke passer saerlig bra for deg, og du vil ha oppmerksomhet litt oftere, og han ikke gjoer noe for aa beholde deg... da er det kanskje du som trenger tenkepause. Du maa ikke gaa paa akkord med deg selv her Det sa min soester hele tiden, og hun fikk alltid rett om hun merket det var noen roede flagg. Og jeg merker selv forskjellen naa som jeg er sammen med en som har de samme 'reglene' som meg, for jeg slapper av og tenker ikke over hva han gjoer, hvor han er, hva han tenker, etc. Hvis noe ikke foeles helt riktig er nok sjansen noksaa stor for at det nettopp ikke er helt riktig. Men det er ikke noe jeg kan fortelle deg, det maa du finne ut av selv. Haaper for din del at dere ordner opp i det paa en god maate
Suzy Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Hva med å stille egne vilkår i det hele? Har du vurdert å ikke mase, men si fra at dette gidder du ikke lenger. Det innebærer emosjonelt stress og unødig bruk av din tid (som du kunne brukt på å lege deg sjøl eller finne en ny fyr - eller begge deler) og enten får han bestemme seg nå, eller miste deg. Jeg syns det er synd at jenter sitter stille som mus på en knivsegg fordi teite gutter ikke klarer å se hva de vil.Slå i bordet, vil han har deg så reagerer han - hvis ikke var han ikke verdt det uansett.
Gjest =tentacle= Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Det er ikke mas å si fra om en skal til byen KJÆRESTEN bor.
Bokormen Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Jeg hadde ikke orket å være sammen med en som syns det var mas når jeg ringte. (Snakker selvsagt om en gang hver/annenhver dag, ikke flere ganger om dagen.) Om han syns du maser om du ringer ham når du ikke har hørt noe på en stund, er han rett og slett ikke noe for deg.
Gjest Gjest_maya_* Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Hva med å stille egne vilkår i det hele? Har du vurdert å ikke mase, men si fra at dette gidder du ikke lenger. Det innebærer emosjonelt stress og unødig bruk av din tid (som du kunne brukt på å lege deg sjøl eller finne en ny fyr - eller begge deler) og enten får han bestemme seg nå, eller miste deg. Jeg syns det er synd at jenter sitter stille som mus på en knivsegg fordi teite gutter ikke klarer å se hva de vil.Slå i bordet, vil han har deg så reagerer han - hvis ikke var han ikke verdt det uansett. er enig ... men samtidig er han en flott gutt som er vond miste-.- men seff vil jeg ha krav til enkelte ting. hadde jeg ikke vært gla i han hadde dette vært meget lett... han har hatt store omveltinger i livet akkurat så tar hensyn til det men usikker på hva jeg skal kreve-- i forhold til hans omveltninger ol... syns også det er for lettvindt for en fyr å oppføre seg slik ved trekke seg unna og slippe "den slemme tingen med slå opp! syns det er en jobb menn burde ta på seg om de vil... ikke overlate dama gå bli mer og mer lei seg og at hun må gjøre det.... han viste meget bra sider først-- er nå gått snart 4 mnd og jeg har sett andre sider.. men den gutten han var først må vel enda finnes....
Gjest Gjest_maya_* Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Jeg hadde ikke orket å være sammen med en som syns det var mas når jeg ringte. (Snakker selvsagt om en gang hver/annenhver dag, ikke flere ganger om dagen.) Om han syns du maser om du ringer ham når du ikke har hørt noe på en stund, er han rett og slett ikke noe for deg. han har ikke sagt det er mas at jeg ringer ..jeg ringer nesten aldri... men jeg lurte på om det er lurt kontakte en fyr når han tydeligvis er usikker eller vente til han gir lyd... han har aldri blitt sur når jeg ringer nei.... men jeg orker ikke ta alt intiativ han gjorde fler før... men han jobber hardt og er sliten mens jeg er arbledig.... han mener vel jeg har bedre tid i livet.....
Liskat Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 han har ikke sagt det er mas at jeg ringer ..jeg ringer nesten aldri... men jeg lurte på om det er lurt kontakte en fyr når han tydeligvis er usikker eller vente til han gir lyd... han har aldri blitt sur når jeg ringer nei.... men jeg orker ikke ta alt intiativ han gjorde fler før... men han jobber hardt og er sliten mens jeg er arbledig.... han mener vel jeg har bedre tid i livet..... Om du foeler at dere er i et serioest forhold, men foeler deg usikker paa hva han vil, saa kan det vaere lurt aa spoerre. Dere er jo ikke date-fasen lenger, og da maa man kunne vaere aapen med hverandre. Om du har fortalt at du foeler han er usikker? Han har sagt han er komfortabel med lite kontakt, at han blir saann i forhold. Mest sannsynlig er han doenn aerlig. Du maa altsaa finne ut om det er noe du kan leve med eller ikke. Men altsaa, om du naa tilfeldigvis er i samme by som han, saa er det jo naturlig aa si ifra at du er der. Saa om dere moetes kan du jo bare se hva som skjer. Ha minst mulig forventninger og see hvordan det foeles. Men om det blir samme leksa etterpaa og han ikke tar kontakt, saa maa du kanskje ta en kjip avgjoerelse og spoerre rett ut om hva han vil. Min erfaring er at manglende kontakt ofte betyr at han ikke er saa interessert lenger naar det som var nytt og spennende ble hverdagslig.
Gjest Gjest_maya_* Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 Om du foeler at dere er i et serioest forhold, men foeler deg usikker paa hva han vil, saa kan det vaere lurt aa spoerre. Dere er jo ikke date-fasen lenger, og da maa man kunne vaere aapen med hverandre. Om du har fortalt at du foeler han er usikker? Han har sagt han er komfortabel med lite kontakt, at han blir saann i forhold. Mest sannsynlig er han doenn aerlig. Du maa altsaa finne ut om det er noe du kan leve med eller ikke. Men altsaa, om du naa tilfeldigvis er i samme by som han, saa er det jo naturlig aa si ifra at du er der. Saa om dere moetes kan du jo bare se hva som skjer. Ha minst mulig forventninger og see hvordan det foeles. Men om det blir samme leksa etterpaa og han ikke tar kontakt, saa maa du kanskje ta en kjip avgjoerelse og spoerre rett ut om hva han vil. Min erfaring er at manglende kontakt ofte betyr at han ikke er saa interessert lenger naar det som var nytt og spennende ble hverdagslig. jeg er en utålmodig sjel og svært sårbar har hatt tårer hver dag i en mnd... er helt ustabil nå pga dette--- for det er så fælt bli forlatt når en digga hverndre først begge to... og var sikker på dette var den siste--- er ganske gammel nå og orker ikke tanken på i det hele tatt møte fler menn i livet så da må en belage seg på ende opp alene... var så ruset av han at jeg følte med en slik mann som kjæreste kunne jeg aldri dø... for han gav meg den ubeskrivelige følelsen nå er jo følelsen i hjertet mitt erstattet med en sort hull... det gode gleden som var der er borte pga hans oppførsel nå... rart det skal være så vanskelig for menn å kutte jenter ut.. opplever iallfall at ingen vil gjøre det slutt med meg av de jeg vært sammen med istdet begynner de oppføre seg dårlig... hva skal en si???????????????????bare spørre om han har tid komme møte meg i dag for å slå opp. siden det tydeligvis er det han vil.ALDRI vært så langt nede ..selv om livet bare har vært nedtur etter nedtur-- det værste med å miste han betyr også at jeg vil gi opp livet-- er ingen tragisk svakelig sjel men jeg orker bare ikke søke kjærlighet på nytt.. og leve alene er ikke noe som jeg vil leve med...
Gjest =tentacle= Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 jeg er en utålmodig sjel og svært sårbar har hatt tårer hver dag i en mnd... er helt ustabil nå pga dette--- for det er så fælt bli forlatt når en digga hverndre først begge to... og var sikker på dette var den siste--- er ganske gammel nå og orker ikke tanken på i det hele tatt møte fler menn i livet så da må en belage seg på ende opp alene... var så ruset av han at jeg følte med en slik mann som kjæreste kunne jeg aldri dø... for han gav meg den ubeskrivelige følelsen nå er jo følelsen i hjertet mitt erstattet med en sort hull... det gode gleden som var der er borte pga hans oppførsel nå... rart det skal være så vanskelig for menn å kutte jenter ut.. opplever iallfall at ingen vil gjøre det slutt med meg av de jeg vært sammen med istdet begynner de oppføre seg dårlig... hva skal en si???????????????????bare spørre om han har tid komme møte meg i dag for å slå opp. siden det tydeligvis er det han vil.ALDRI vært så langt nede ..selv om livet bare har vært nedtur etter nedtur-- det værste med å miste han betyr også at jeg vil gi opp livet-- er ingen tragisk svakelig sjel men jeg orker bare ikke søke kjærlighet på nytt.. og leve alene er ikke noe som jeg vil leve med... Kjære deg. Når dette er hva du føler for et forhold som ikke er 4 måneder gammelt, så bruker du ham som løsningen på en del ting han ikke kan ha ansvar for. Kanskje intensiteten i dine behov skremmer ham vekk. Jeg tror du trenger hjelp.
Liskat Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 Kjære deg. Når dette er hva du føler for et forhold som ikke er 4 måneder gammelt, så bruker du ham som løsningen på en del ting han ikke kan ha ansvar for. Kanskje intensiteten i dine behov skremmer ham vekk. Jeg tror du trenger hjelp. Dette er jeg enig i
Gjest Gjest_maya_* Skrevet 8. januar 2008 #16 Skrevet 8. januar 2008 Kjære deg. Når dette er hva du føler for et forhold som ikke er 4 måneder gammelt, så bruker du ham som løsningen på en del ting han ikke kan ha ansvar for. Kanskje intensiteten i dine behov skremmer ham vekk. Jeg tror du trenger hjelp. virker så det er så lett slå opp med nye menn ,i forhold til de en har hatt over mange år,som om en ikke kan møte noen og føle det er den rette for livet ganske fort... har hatt samboer i fem år før og følte ikke halvparten så mye for han som denne mannen så er tull at det skal være så lett miste noen en ikke kjent så lenge kan være vel så hardt om en hadde spes kjemi. hjelpe trenger man men er ikke lett få hjelp i denne verden..
Gjest *nurket* Skrevet 8. januar 2008 #17 Skrevet 8. januar 2008 For det første IKKE mas på han. Og i hvertfall ikke spør om dere kan møtes for å prate om dette. Tydeligvis er han i en eller annen form for tankeprosess, om det har noe med deg å gjøre eller noe annet er uvisst.... Kjæresten min også har slike tankeprosesser når han er veldig veldig sliten pga mye jobbing, og reflekterer over livet og er særs negativ (til vanlig ekstremt optimist). Og jeg vet det siste han da trenger er en kjæreste som maser om hva han vil med forholdet, hvorfor han ikke ringer etc etc... Da får han heller den tiden han trenger for å prosessere tankene sine... Og hvis du helt ærlig har tanker om å ende livet pga at du ikke orker tanken på å evt være alene, DA trenger du hjelp!
Suzy Skrevet 8. januar 2008 #18 Skrevet 8. januar 2008 virker så det er så lett slå opp med nye menn ,i forhold til de en har hatt over mange år,som om en ikke kan møte noen og føle det er den rette for livet ganske fort... har hatt samboer i fem år før og følte ikke halvparten så mye for han som denne mannen så er tull at det skal være så lett miste noen en ikke kjent så lenge kan være vel så hardt om en hadde spes kjemi. hjelpe trenger man men er ikke lett få hjelp i denne verden.. Klart det er hardt og klart det er tungt. Enkelte mennesker bruker du et liv på å komme over, men det spiller faktisk ikke så stor rolle om det kommer til å ta deg et år eller ti å komme over dette. Hovedpoenget er at du må tenke på deg sjøl og ta ansvar for eget liv. Samme om han har vært aldri så fin før så er han det åpenbart ikke nå. Og samme om han går gjennom mye rart, han må da kunne si om han vil være sammen med deg eller ikke - kunne forholde seg til deg eller ikke - si om han har noe å tilby deg eller ikke??? Jeg syns ikke dette høres sunt ut i det hele tatt...
Gjest Gjest_maya_* Skrevet 8. januar 2008 #19 Skrevet 8. januar 2008 For det første IKKE mas på han. Og i hvertfall ikke spør om dere kan møtes for å prate om dette. Tydeligvis er han i en eller annen form for tankeprosess, om det har noe med deg å gjøre eller noe annet er uvisst.... Kjæresten min også har slike tankeprosesser når han er veldig veldig sliten pga mye jobbing, og reflekterer over livet og er særs negativ (til vanlig ekstremt optimist). Og jeg vet det siste han da trenger er en kjæreste som maser om hva han vil med forholdet, hvorfor han ikke ringer etc etc... Da får han heller den tiden han trenger for å prosessere tankene sine... Og hvis du helt ærlig har tanker om å ende livet pga at du ikke orker tanken på å evt være alene, DA trenger du hjelp! JA nå vet du lite om hvordan livet mitt har vært ..om en opplever skuffelser og vonde ting i 30 år muligens fler som ville melde seg ut av verden... har hendt mye alvorlig med meg i livet og jeg er blitt utrolig gla i denne mannen han er veldig viktig for meg ...vet han er allergisk mot prating om følelser det har han sagt før.. mens jeg trenger mye bekreftelser--- han har sagt jeg er så god,snill og vakreste--- sist vi møttes men lurer jo på om dette er ord han sa pga han egentlig vil slå opp men føler han ikke klarer pga jeg er så"god og snill" at han ikke vil såre meg-selv om han sårer meg mer nå... grunnen til en vil gi opp alt er at en følte dette var en siste sjanse til lykkes med en mann--- noe han selvsagt ikke vet--- og siden han ble så enormt spesiell vil ingen kunne overgå han i ettertid... har ikke skrevet en sms engang siden han tydeligvis vil være i fred men jeg lurer jo på om jeg skal vente på en lyd elelr bare si at jeg ikke orker mer ,men er jo akkurat så lett menn vil ha det slippe si ting som er ille selv.
Gjest Golden Girl Skrevet 8. januar 2008 #20 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Det er klart man kan være kjempeengasjert i noen man ikke har kjent så lenge. Man kan da helt fint være veldig glad i noen selv om det har gått mindre enn fire måneder. Er man forelsket så er man forelsket! Men angående kjæresten din: Still egne krav, og respekter deg selv. Jeg hadde aldri tolerert en fyr som aldri tar kontakt og som ikke gidder å prioritere meg. Men kjære deg, du må da ikke tro at livet er over bare fordi man ikke finner kjærligheten når man ønsker det. Det kommer når man minst venter det. Og livet er fantastisk å leve, selv om man ikke har en partner. Finn andre ting å glede deg over. Det er så mye! Endret 8. januar 2008 av Golden Girl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå