Gaupa Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Fant ut at dette var et passende sted å poste dette innlegget:) Fikk Wii til jul, og med den kom det også Super Mario Galaxy:) Nå er jeg blitt totalt hekta ..Tenkte derfor at vi her inne kunne diskutere spillet. Hva vi syns, hvor vi er kommet og så videre. Sleng dere på dere som intresserer dere
Gjest Veronica Mars Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Jeg spiller også Super Mario Galaxy nå, fikk det til jul/bursdag i rett før nyttår. Er snart ferdig med brettene i "kitchen". Men tråden burde kanskje flyttes?
Gaupa Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg spiller også Super Mario Galaxy nå, fikk det til jul/bursdag i rett før nyttår. Er snart ferdig med brettene i "kitchen". Men tråden burde kanskje flyttes? Her er det også "kitchen" det går i nå, men har bare klart et par brett der inne, så en del igjenn..men morro er det:).. ja tråden burde kanskje flyttes, men hvor? La det her inne fordi jeg egentlig ikke kunne finne en annen plass å poste det.
Gjest Veronica Mars Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Data, internett og telefoni kanskje? Ligger andre ting om wii der i hvert fall, selv om det kanskje ikke er helt riktig heller. Hus, hage og hobby? Kultur...? Ble veldig usikker nå. Jeg sliter litt med de brettene med prankster-planet (heter det ikke det?), men ellers går det ganske bra. Ser for meg at jeg må bruke maaange forsøk på en del brett, så det tar nok en stund å runde spillet.
evilla Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har også bestilt dette spillet. Gleder meg til jeg får det. Høres så kjekt ut Jeg ville lagt tråden under data - internett. Og jeg kommer tilbake her når jeg er kommet igang
Gaupa Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 Da var den flyttet jah:) Jeg sliter litt med de brettene med prankster-planet (heter det ikke det?), men ellers går det ganske bra. Ser for meg at jeg må bruke maaange forsøk på en del brett, så det tar nok en stund å runde spillet. Tror det heter Prankster-comet;)..Og ja, de er vanskelige..Har så langt bare fått til en av de. Den der du bare har et liv, og ikke kan hente flere penger for å få flere. Noen brett er superenkle synes jeg, men som regel sliter jeg for å komme meg igjennom mange..Må av og til en del forsøk til før stjerna er i boks...men supermorro:)
Gaupa Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har også bestilt dette spillet. Gleder meg til jeg får det. Høres så kjekt ut Jeg ville lagt tråden under data - internett. Og jeg kommer tilbake her når jeg er kommet igang Gled deg, er så skøy:)..Gi et pip når du har mottatt spillet da:) Vil spille mer nååå..men kan ikke, sambo og en kompis spiller Fifa, så da sitter jeg heller her inne å koser meg:)
RedFox81 Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har nå over 70 stjerner, så egentlig kan jeg allerede dra å redde prinsesse Peach, men venter til jeg har 120, for da kan jeg få bonus - å kunne spille hele spillet med Marios bror Luigi! Her er det en fin link om spillet.
evilla Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Gled deg, er så skøy:)..Gi et pip når du har mottatt spillet da:) Det skal jeg. Det var utsolgt da jeg bestilte det, men håper de får det inn snart...venter spent Jeg har Super Mario party 8, ligner galaxy litt på det?
vana Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 jeg og min sambo fikk oss wii forrige helg, og jeg er totalt hekta! har 78 stjerner på mario nå, men har alt redda Peach er så mye herlige minner fra supermario 64 og andre mariospill!
Gaupa Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har nå over 70 stjerner, så egentlig kan jeg allerede dra å redde prinsesse Peach, men venter til jeg har 120, for da kan jeg få bonus - å kunne spille hele spillet med Marios bror Luigi! Her er det en fin link om spillet. Ja har hørt om det, blir nok også å gjøre det slik..sikkert morsomt å spille med Luigi også , blir litt annerledes
Gaupa Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. januar 2008 Det skal jeg. Det var utsolgt da jeg bestilte det, men håper de får det inn snart...venter spent Jeg har Super Mario party 8, ligner galaxy litt på det? Har du fått det nå? .Vi har et problem med at de er utsolgt for kontroller her i byen, så foreløpig har vi bare en .. Hmm, har ikke spilt Super Mario party 8, så vet ikke om det ligner i grunn :klø:
Gaupa Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. januar 2008 jeg og min sambo fikk oss wii forrige helg, og jeg er totalt hekta! har 78 stjerner på mario nå, men har alt redda Peach er så mye herlige minner fra supermario 64 og andre mariospill! wow, 78 stjerner allerede..det må jeg si..går ikke like fort her.. Elsker stort sett alt av Mario-spill, så har lastet ned noen av de gode gamle slagerne også på Wii
Gjest Gjest_Karianne_* Skrevet 13. januar 2008 #14 Skrevet 13. januar 2008 Galaxy og mario party er helt forskjellige spill! Kan ikke sammenliknes!! Vi har begge deler. Mario party er gøy som et alternativ til vanlige brettspill hvis man f.eks har besøk og er lei av TP osv. Galaxy er tidenes gøyeste spill:D Er helt hekta, og det er det første gang jeg er! Aldri egentlig likt sånne spill, men galaxy er utrolig bra!!!!
Mischa Skrevet 15. januar 2008 #15 Skrevet 15. januar 2008 Jeg elsker Super Mario Galaxy! Det var mye bedre enn forventet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå