Gå til innhold

Bestilling hos LookFantastic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde min første bestilling hos LookFantastic før jul; 14.12.07. Summen var på totalt GBP 25,34. Beløpet kr 287,91 ble trekt fra kontoen min 18.12.07.

Når da varen kom like over nyttår, så var den sendt som postoppkrav, og jeg måtte betale ytterligere kr 187,-. Noen som har vært borti lignende??

Trodde at jeg hadde betalt det varen kostet ved visa trekket 18.12., så jeg ble derfor en smule overrasket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det lookfantastic som har krevd deg for penger eller er det gode gamle Posten?

Når du handler for over 200 kroner så må du nemlig betale toll...

Skrevet
Er det lookfantastic som har krevd deg for penger eller er det gode gamle Posten?

Når du handler for over 200 kroner så må du nemlig betale toll...

ulp..... :sjenert: ........ posten

takk for svar

Skrevet
:fnise: Har gått i den fella der sjøl gitt... Møkkatollgrensedritt
Skrevet

Jaja, har sjekket litt rundt på nettet og funnet ut at jeg sparte hele kr 32,00 med toll ved å kjøpe den på LF......... :flau:

Kjøpte forresten Multivitamin Power Recovery Masque - helt fantastisk!!

Men, om man vil kjøpe flere ting og man kommer over 200,-, kan man da dele ordren opp i flere små og dermed unngå denne tollgreia???

Skrevet

Jeg tror det - det finnes jo et sånt merknadsfelt ved bestilling som du kan fylle ut. Kanskje du kan skrive det inn der?

Gjest Raptuza
Skrevet

Sjekk norske blivakker.no om dei har same produkta. krever dog 80 kr i frakt.

Skrevet

Vil bare si at du kjøpte akkurat litt for mye (over 200) eller akkurat litt for lite sånn at det ville lønne seg. Prisene på lookfantastic er mye lavere enn norske, og selv om toll/mva sparer man en del. Sparer seff enda mer hvis man holder seg under 200 kr.

Les mer her fra vg.no

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Tutta_*
Skrevet

Dere selvfølgelig sjekket STRAWBERRYNET.COM ?

Massevis av deilige produkter som er billigere enn her. Gratis frakt (unntak: parfyme, men likevel ofte billigere totalt enn hjemme). Og det beste av alt: De refunderer moms du evt. får beregnet for sendinger med verdi over NOK 200,-. Du bare betaler det du må og sender scannet kvittering som vedlegg når du spør pent på mail om de kan hjelpe til å refundere utleggene dine :kaffe:

Har aldri hatt probl med dette. Nå sist fikk jeg tilbakeført NOK 274,-

- Og nevnte jeg rabatt ved gjentatte kjøp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...