Gå til innhold

Sexfantasier, chat, e-mail, phone ++

Gjest Sexfantasier, Chat, e-mail, tele

Fremhevede innlegg

Gjest Sexfantasier, Chat, e-mail, tele
Skrevet

Hei

Jeg er en mann som like gjerne kunne vært kvinne. Har ofte vært kvinne ute, med hell :) Liker å være jente og kunne derfor godt tenke meg en kvinne som ville "bytte med meg". Dvs. hun er mann og jeg kvinne. Chatte litt, e-mail og telefonsex kunne vært deilig. Er det noe sted hvor dette kan gjennomføres på nettet eller? Jeg har pent utseende og ser godt ut som kvinne. I all denne penisdiskusjonen på forumet kan jeg vel tilføye at min er maks 11 cm og meget tynn.... Ikke så mandig altså :)

Noen interesserte som kan hjelpe meg?

Kos fra "Mona"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet ditt er at det er mange flere menn som aktivt liker kjoennsbytte med partneren enn det finnes kvinner, saa du boer nok ikke bli for ivrig eller forvente for mye. Feminisering er for mange en stor del av Female Domination bland BDSM'ere. Naa kommer Dominaer i alle farger og fasonger, men det er nok en del som ville vaere villig til/like aa opptre maskulint (og er nok mange av oss som har en del maskuline trekk, i vesen om ikke utseendet).

Saa om du ogsaa tenner paa aa vaere underdanig saa kunne det vaere en mulighet. Jeg vet ikke saa mye om lek med kjoenn utenom BDSM.

Det kan hende det beste for deg kan vaere en betal-tjeneste, med mindre du er heldig og finner en grei venninne paa et nettsamfunn. Men jeg tror du maa satse utenfor Norge. Dessverre har de fleste menn problemer med aa finne en passende dame naar det gjelder kinky lek og morro.

Personlig er jeg foroevrig ikke tilgjengelig, saa kan ikke hjelpe deg saa mye mer enn dette.

Google er nok din venn her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...