Gjest Gilda Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er veldig spent på denne parfymen og lurer på å få en kollega til å kjøpe den til meg fra England. Men jeg har ikke luktet på den ennå. Kan noen beskrive den for meg. Jeg liker vanligvis lette, rene parfymer. Noen som vet om den selges i Oslo; gjerne Oslo sentrum.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Den er veldig lett og blomstrende uten å bli kvalmende søt eller syrlig. Jeg liker normalt ikke rene blomsterparfymer, men denne kunne jeg tenkt meg.
Mischa Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Den selges på Esthetique hvertfall. Jeg har prøvd den på Esthetique Aker Brygge og Glasmagasinet. Dette er beskrivelsen fra Sephora: Daisy Enter the world of Daisy: fresh and feminine, with a playful innocence. At the heart of Daisy is a floral with vintage edge: violet. Sophisticated, with a touch of whimsy, violet captures the eclectic, vintage flavor of Marc Jacobs' feminine, edgy designs. Jeg syns den er lett og frisk, med en anelse blomster og frukt. Resten kan leses her . Sitatet er forkortet i hht KG's regler om kopirettigheter. Tabby, mod Endret 8. januar 2008 av Tabby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå