Arwen Skrevet 23. april 2003 #21 Skrevet 23. april 2003 Hva med billigpakker med tynne strømpebukser i one size?
Arwen Skrevet 23. april 2003 #22 Skrevet 23. april 2003 :oops: så at du hadde skrevet det alt.. sorry
Pip Skrevet 23. april 2003 #23 Skrevet 23. april 2003 Sussi - jeg har kikka på sidene dine nå - fikk mange flotte idèer!!! Og det jeg lurer på nå, er: hvilket bildebehandlingsprogram har du brukt? For atte sånn som dere hadde gjordt med bildet av kirka deres, vil vi gjøre med vårt også! Men så ha'kke jeg så mange gode programmer akkurat, så det æ'kke så lett... Syns forøvrig at idèen med sånne kurver var genial! Men vi skal ha festen på hotell - da vet jeg ikke helt åssen de vil like det hvis vi 'inntar' toalettene... Hehe... Men det skal opp til drøfting med min kjære, så får vi se...! Iallefall - SÅ UTROLIG KJEKT med alle tips man kan få her inne! :D
Pip Skrevet 23. april 2003 #24 Skrevet 23. april 2003 Sussi - ville bare si at jeg fant ut av det hele! Man må benytte seg av de fordeler man kan som student, og på skolen min har jeg nå ordna bildet! Så det va'kke så dumt nei!
Gjest Paff Skrevet 23. april 2003 #25 Skrevet 23. april 2003 Vi gifter oss førstkommende lørdag, og som den kontrollfriken jeg er trodde jeg at jeg hadde tenkt på alt. Men akk. GJESTEKURVER??? Er det virkelig nødvendig?? Må innrømme at jeg ler litt nå. Når jeg skal på fest eller i bryllup selv så sørger jeg for å ha alt jeg trenger i nøden i min egen veske, og dessuten er det jo ikke en helgefest heller da, bare 1 dag!!! Men for all del, denne diskursjonen gjør at jeg skjønner at jeg selv ikke har tatt helt av, for det trodde jeg virkelig at jeg hadde!! :D PUFF
Felix Skrevet 23. april 2003 #26 Skrevet 23. april 2003 Jeg kan ikke annet en å le.. Kondomer, plaster og ibux?!?! Hva slags fest skal dere egentlig ha!!???? Og hva slags gjester har dere invitert.. "Hæla i taket og tenna i tappetten".. Jeg lurer på hva min famillie ville sagt hvis det lå kurver med nevnte innhold på wc.. Men hadde jeg vært i et selskap hvor de hadde slike kurver ville jeg bare syntes det var morsomt, og eksotiskt.. hi hi
Pip Skrevet 23. april 2003 #27 Skrevet 23. april 2003 Kondomer, plaster og ibux?!?! -Hehe - enig i at det høres ganske vilt ut... Men jeg syns idèen er god, f.eks. med bind, sysaker, nød-strømper og sånt... Man kan jo bruke det selv hvis ingen gjester trenger det, sant!? Selv er jeg iallefall så svimete at jeg kan tenkes å glemme noe når jeg drar i bryllup. Og selv om det sjelden er livsnødvendigheter, ville det vært en positiv overraskelse om det fantes tilgjengelig på toalettet... :D
Gjest Diva Skrevet 23. april 2003 #28 Skrevet 23. april 2003 Jeg synes disse gjestekurvene virker som en god idè jeg vaffal... Hadde jeg som gjest i et bryllup kommet på WC og sett at det lå kurver med "nødutstyr" på badet, så hadde jeg faktisk følt et visst velvære, og det tror jeg flere hadde syntes. Man har gjerne med seg veske, men hvor mye får man plass til i en veske da ? Skal man ha med "alt", trenger man jo nesten en hel treningsbag Jeg vet ikke med dere, men jeg stiller oftest i lang kjole med liten nett veske i bryllup og liknende feiringer i allefall og hadde nok satt pris på om det var en nødutvei til enkelte problemer som hodepine og raknede strømper. Vet ikke om jeg akkurat hadde trengt kondomer , men hvorfor ikke ? Go for it :D
Atmi Skrevet 23. april 2003 #29 Skrevet 23. april 2003 Hva kan man gi til menn da? Deodorant? :oops: Tror nok det kanskje ville bli tatt ille opp..
waco Skrevet 23. april 2003 #30 Skrevet 23. april 2003 Husk å legg ting folk ikke tør spørre om, er man på toalettet ofte så er det jo fordi de kanskje trenger noe mavedempende eller blæreforhindrende greier. Waco Eller en plakat som sier, "drikker man fem mengder vann flyr man tur på do seks ganger, gammelt internettordtak funnet på nå".
Gjest Tex Skrevet 23. april 2003 #31 Skrevet 23. april 2003 Vi gifter oss førstkommende lørdag, og som den kontrollfriken jeg er trodde jeg at jeg hadde tenkt på alt. Men akk. GJESTEKURVER??? Er det virkelig nødvendig?? Må innrømme at jeg ler litt nå. Når jeg skal på fest eller i bryllup selv så sørger jeg for å ha alt jeg trenger i nøden i min egen veske, og dessuten er det jo ikke en helgefest heller da, bare 1 dag!!! Men for all del, denne diskursjonen gjør at jeg skjønner at jeg selv ikke har tatt helt av, for det trodde jeg virkelig at jeg hadde!! :D PUFF Helt enig!!! Skjønner ikke hvorfor noen påstår at jeg har tatt helt av.... når man leser om disse gjestekurvene......... Men kondomer???!!!!??!!!!?? Hva slags bryllup vil man ha egentlig? En vanlig bondefest der hvem som helst kan ha seg med brudeparets velsignelse....?? Skjønner at der er godt ment men jeg velger å hoppe elegant over dette....
Sussi Skrevet 23. april 2003 #32 Skrevet 23. april 2003 Kan forsåvidt forstå at enkelte syntes dette er HELT unødvendig, og lure på hvilken fest en har tenkt å ha når en mer eller mindre deler ut deodoranter & ibux til gjestene. Men så fremt en har vettet i behold utover kvelden så skjønner vel gjestene at det bare er en gest fra vertskapet ingen hint at en lukter dårlig eller at annet innhold oppfordrer til noe som helst. Ideen er fin den syntes jeg da....
Gjest Tex Skrevet 23. april 2003 #33 Skrevet 23. april 2003 Ideen er fin den syntes jeg da.... Joda, det var mest kondomene jeg reagerte på....
Sussi Skrevet 23. april 2003 #34 Skrevet 23. april 2003 OK jeg skjønner, Vi hadde ikke det da...for å si det slik...tanken slo meg ikke engang :o
Tusenfryd Skrevet 23. april 2003 #35 Skrevet 23. april 2003 Vi hadde kondomer og hadde bevisst prøvd å lirke sammen noen... men de var svært uvillige da det kom til stykke, mens et par andre spiste på hverandre uten at vi hadde planlagt det... Helt seriøst - vi vet at bryllup gjør noe med folk, og vi vet at folk finner hverandre. Brudeparets velsignelse til å ha seg i hver krok var det ikke. Heller at brudeparet tok ansvar.
Gjest Tex Skrevet 23. april 2003 #36 Skrevet 23. april 2003 Trur jeg hadde blitt ordentlig grinete hvis folk hadde sex på vår bryllupsfest. Såpass voksen må man være, at det kan man klare å vente med til man har reist hjem. Ærlig talt.
Augustbrud02 Skrevet 24. april 2003 #37 Skrevet 24. april 2003 Dere som har hatt en slik kurv: Hvordan ble dette mottatt av gjestene? Hva ble mest "brukt" ? Hva var "unødvendig" ? Noe dere angret på at dere ikke la nedi??? Vi hadde slike kurver, men de faktisk ikke brukt. Det vil si, jeg trengte sytråden vi hadde puttet oppi der til å sy på hempen på slepet mitt som røyk i løpet av kvelden. Vil derfor si at dere ikke tenger å legge altfor mye tid bak dette her. Det kan være kjekt å ha noe tilgjengelig, men en del ting er det faktisk ikke så store behovet for heller. Sytråd er altså nyttig å ha i disse kurvene, og kanskje også litt hårspray (det hadde ikke vi). I våre kurver hadde vi: -sytråd -kammer -neglfiler -tannpirkere -plaster -tanntråd -negnklipper Tror vi hadde noe mer også, men klarer ikke å komme på det. Vil si at det nyttige er å ha plaster og sytråd tilgjengelig...
Tusenfryd Skrevet 24. april 2003 #38 Skrevet 24. april 2003 Trur jeg hadde blitt ordentlig grinete hvis folk hadde sex på vår bryllupsfest. Såpass voksen må man være, at det kan man klare å vente med til man har reist hjem. Ærlig talt. Det var ingen som skulle ha sex på festen da vet du.... men etterpå... det var ganske mange tilreisende... som ikke hadde noe hjem... Men jeg gidder ikke si noe mer om dette - jeg vet det ble satt pris på - selv om det ikke var noen som pulte i peisen eller under middagsbordet.
Tyren Skrevet 27. april 2003 #39 Skrevet 27. april 2003 Jeg har også tenkt på sånne kurver og har fått ideen herifra!! Synes ikke tanken på å ha kondomer i er så dum jeg. Det er sant som Tysenfryd sier, det er vel ingen som puler i peisen eller under middagsbordet! Nei, det gjør de nok der de skal overnatte.....
Gjest Tex Skrevet 27. april 2003 #40 Skrevet 27. april 2003 Jeg har også tenkt på sånne kurver og har fått ideen herifra!! Synes ikke tanken på å ha kondomer i er så dum jeg. Det er sant som Tysenfryd sier, det er vel ingen som puler i peisen eller under middagsbordet! Nei, det gjør de nok der de skal overnatte..... Da kan de jammen meg tenke på kondomer selv! Jeg bruker heller pengene på servietter m navn på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå