Cinderella2003 Skrevet 23. april 2003 #1 Skrevet 23. april 2003 Heisann Jeg har 10 små dager igjen!!!!Og nervene er veldig tilstedet. Ligger våken og vrir meg i senga om kveldene nå og tenker på allt mulig. I natt fant jeg ut at jeg vil ha gjestekurver på toalettene i festlokalet. Er det noen som har forslag til hva slike kurver kan inneholde? Har tenkt på ibux, ekstra strømper, håndkrem etc, men trenger flere forslag. Som sagt er det i dag bare ti dager igjen så innholdet må kunne kjøpes og ikke bestilles. Tar i mot forsla med takk!
Chiquita Skrevet 23. april 2003 #2 Skrevet 23. april 2003 Forslag til hva en kurv kan inneholde: Ibux Håndkrem Neglfil Blank negllakk (til å "reparere" strømper med) Plaster (en pakke ubrukte hårnåler?) Kam ... Og kanskje du skulle ha en "tilsvarende" kurv på herretoalettet, med ibux håndkrem Plaster Kam Tja - husker ikke mer jeg.... Skal komme igjen dersom jeg husker mere.... *lykke til*
Lilly16 Skrevet 23. april 2003 #3 Skrevet 23. april 2003 Gjestekurv hadde jeg ikke hørt om før, men det hørtes veldig lurt ut. Hvordan fungerer det? Legges alt i en stor kurv eller lager man mange småkurver?
Cinderella2003 Skrevet 23. april 2003 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2003 Kom på noe helt av meg selv...Siden mange av gjestene er single og unge...Kondomer????
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #5 Skrevet 23. april 2003 Tamponger og bind er en god ide. Og hvis du har mange single venner...kondomer
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #6 Skrevet 23. april 2003 Jøss, Cinderella, snakk om to sjeler, en tanke. Trodde først mitt innlegg kom opp med ditt navn,jeg
Chiquita Skrevet 23. april 2003 #7 Skrevet 23. april 2003 Gjestekurv hadde jeg ikke hørt om før' date=' men det hørtes veldig lurt ut. Hvordan fungerer det? Legges alt i en stor kurv eller lager man mange småkurver?[/quote'] Gjestekurv er vel en liten kusv som står inne på vasken på toalettet, eller noe i den dur, hvor en legger små "lure" ting som gjestene kanskje kan få bruk for i løpet av en kveld.... Husker forresten mer jeg Til "damekurv": Hårspray Kleenex (mange tårer må tørkes, vet du) *klem*
Cinderella2003 Skrevet 23. april 2003 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2003 He he...Takk for tilbakemeldinger... Ser ut som om damekurven kommer til å være fyllt mens herrekurven er heller slunken.. Hva kan man gi til menn da? Deodorant? :oops: Tror nok det kanskje ville bli tatt ille opp..
waco Skrevet 23. april 2003 #9 Skrevet 23. april 2003 Åssen kalas har dere tenkt til å sette igang? Hodepinetabletter til deltagerne jaha... Det kan bli spennende =) Waco
Cinderella2003 Skrevet 23. april 2003 Forfatter #10 Skrevet 23. april 2003 Waco...her i byen er bryllup også kalas! Men håper og tror at det ikke blir fyllefest. Hva ville du funnet i en sånn kurv?
Gjest Chica Skrevet 23. april 2003 #11 Skrevet 23. april 2003 Hva med tyggis eller smint/frisk el lignende? Det har vært en tråd om dette tidligere, så hvis du søker finner du nok mange gode forslag
waco Skrevet 23. april 2003 #12 Skrevet 23. april 2003 Nå er jo jeg glad i angstberoligende da..... Hadde jeg vært i et bryllup, - og skulle på toalettet... hva ville jeg hatt da? Hmmm, - vanskelig spørsmål. - Hva skal man svare? Et hull å pisse i? Waco
Sussi Skrevet 23. april 2003 #13 Skrevet 23. april 2003 Vi hadde gjestekurver på toalettene. Her har jeg lagt ut bilde med beskrivelse av innholdet: Gjestekurver Jeg fikk ikke linket direkte til bokmerket til kurvene, men trykk på linken for kurver.
Chiquita Skrevet 23. april 2003 #14 Skrevet 23. april 2003 Tror ikke en må legge slike "hygieneprodukter" i en kurv, nei - verken til damer, eller herrer.... Forresten - det er jo ikke noe i veien med at herrene får noen pakker kleenex også, de kan jo også være sentimentale, eller de ønsker å tørke barten, eller - hva som helst...... Tror ikke en skal ta det så ille opp om herrekurven er mindre enn damekurven - oftest så er jo herrene mindre "forfengelige" enn oss damer også.... Hv aom du tar deg en tur til en "billigbutikk" og ser om du ikke finner noe "lurt" å legge i kurvene.... (Unngå sminke og sånnt da - uhygienisk) jeg kan i allefall ikke huske noe mer... Eller... Hva med tannpirkere og neglklipper???? (i begge kurvene) Skriv inn hva du bestemmer deg for da... *klem*
millamin Skrevet 23. april 2003 #15 Skrevet 23. april 2003 Sjekk Sussi`s hjemme side , her er de mye inspirasjon å hente : http://home.no.net/snefridg/bryllupet_forb...sene.htm#Kurver Du har laget en flott side, jeg har fått mange gode ideer , takk Sussi Millamin.
Cinderella2003 Skrevet 23. april 2003 Forfatter #17 Skrevet 23. april 2003 Waco: Da jeg var liten brukte jeg å få noe av bestemor når jeg var i dårlig humør. Hun kalte det for surkepulver...(Mistenker at det var et eller annet vitaminholdig eller kanskje noe heelt annet) Kanskje du hadde likt en dose? Ellers sigarer? Eller er dette å oppfordre til sure ikkerøykere og at fjortisene vi har bedt kommer til å smugrøyke på do?
Tusenfryd Skrevet 23. april 2003 #18 Skrevet 23. april 2003 Hårspray, spenner og ja,kondomer. I tillegg et par bind og et par tamponger. Og en leppestift - i nøytral rød eller noe. Ikke alle synes det er særlig deilikat, og ikke alle vil bruke det, men har man glemt sin egen, så... den vi la ut, ble i hvert fall brukt. Vi hadde gjestekurv, skal ikke gjenta alt innholdet, det meste er nevnt - men hadde bare et par tillegg.
Chiquita Skrevet 23. april 2003 #19 Skrevet 23. april 2003 Dere som har hatt en slik kurv: Hvordan ble dette mottatt av gjestene? Hva ble mest "brukt" ? Hva var "unødvendig" ? Noe dere angret på at dere ikke la nedi??? Og Tusenfryd: Hva var det "ekstra" dere hadde i deres kurver da?
Sussi Skrevet 23. april 2003 #20 Skrevet 23. april 2003 Gjestene våre syntes kurvene var helt topp! Noen tok bilder av kurvene også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå