Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en tråd nedenfor om hundeeiere som ikke plukket opp høm-hømmen til hundene sine. Fysj og æsj. Har du hund skal du selvfølgelig plukke opp etter den. Er det for mye jobb for deg, så skulle du ikke hatt den! Basta!

Men over til poenget: Jeg plukker opp etter mine to hunder når de gjør fra seg, og vandrer videre med tung pose i hånda. Og så går jeg forbi en søppeldunk, en sånn som tilhører de som bor i det huset der..... Skulle jeg hive den der kanskje..... Nei, er ikke sikkert de som bor der synes noe om det..... Er jo bedre å få en innpakka ruke i søpla enn en løs en i innkjørsla da.... Nei, jeg tar den med meg hjem og kaster.

Men hva syns dere om å få en svart illeluktende pose i søpla? Helst ikke, eller har det ikke noe si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare den sorteres riktig har det ikke noe å si. Her i Tromsø har vi egen dunk for matavfall, hadde den havna der hadde jeg blitt sur. Hender at forbipaserende putter plast eller papir i matavfallsdunken, og det liker jeg ikke. Nå får vi snart et nytt system der alt skal sorteres i poser med fargekode, og da går det jo ikke å putte en pose med feil farge oppi.

Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noe om hundeeiere hiver posen i vår søppelkasse. Synes det er MYE bedre enn at de IKKE plukker opp dr*****

Det er jo ikke så gøy å gå å dingle med dr***posen heller :ler: Kanskje flere plukker opp hvis det er flere søppelkasser å hive det i.

Nei, still søppelkassene til disposisjon :-)

Det jeg IKKE kan forstå er dette:

Hundeeiere som plukker opp hundedr*** med pose. Knyter posen igjen, og så HIVER POSEN PÅ BAKKEN?????

Det er jo 10 ganger værre enn å bare la det ligge. De synes sikkert at de er skikkelig flinke også, som "plukker opp" etter hunden sin :roll: TULLINGER. Hrmf....!!

Skrevet

Det gjør meg ingenting, men det har muligens noe med at jeg selv er hundeeier :blunke:

Må si meg enig med Lula, jeg skjønner ikke helt poenget med å plukke opp dritten, for så å slenge fra seg posen! :x

Julie.

Skrevet

Bare litt kjedelig om du etterpå slenger noe tungt søppel ned i dunken og det sier splash...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...