Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Fantaserer dere om kjæresten eller om andre mens dere er i et forhold? Jeg fantaserer helst om ting kjæresten min skal gjøre med meg. Eller ekskjærester. Sjelden ukjente menn. Hva gjør dere?
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Det går mest på kjæresten ja, siden han er den jeg er glad i og da aller helst vil ha sex med og oppleve tenning med
DDuck Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Går nok mest i kjæresten her også... men når jeg sover kan det dukke opp ukjente menn som jeg kan tenne på... Jeg har jo ikke kontroll over tanken da, så når jeg våkner kan jeg være utrolig tent og kjempe klar uten å helt skjønne hvorfor..
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Ikke personer, men handlinger er i fokus hos meg. Derfor ingen konkrete personer.
Gjest SMann Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Jeg er veldig tilstedeværende når jeg har sex og tenker stort sett kun på partner. Hvis jeg tenker på andre, kan jeg dele det med partner under akten (til begges tilfredsstillelse). Kan når som helst i dagliglivet fantasere om andre. Det er enten konkrete partnere eller opplevelser med konkrete personer eller nøytrale personer uten identitet (fantasipersoner). Om natta kan jeg drømme mye rart og våkne stiv (som alltid) selv om drømmen omhandler ting jeg ikke ville tent på i våken tilstand (sex med mine kamarater etc.)
Gjest Stockinglover Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Dere skulle bare ha visst hvilke superdamer jeg har vært sammen med i drømmen/fantasien. Ofte flere på en gang og alle med sexy undertøy eller miniskjørt og strømper/høye hæler. To hoveddrømmer/fantasier: 1. Hun sykler slik at skjørtet glir opp og avslører at hun har strømper og strømpeholder. 2. Hun gjør rent/støvsuger. Har selvsagt på seg et passende kort skjørt eller forskle. Hun bøyer seg enten fremover eller setter seg ned på huk slik at mulighten til å skimte noe bedres. Man behøver ikke vise alt, kun antyde hva som finnes.... Sukk!
aline Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Nå er jeg helt ny i ett forhold da, så det holder leeeenge å fantasere om ham, han dekker de behovene til fulle og litt til. :love: forteller ham gjerne hva jeg fantaserer også, sender en liten melding liksom, det er suksè hver gang...
FantasDick Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Jeg fantaserer aldri om noen andre enn samboeren min. Vet ikke hvorfor, men det bare blir sånn. Kan av og til drømme om noen andre, men da er det som regel tidligere sexpartnere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå