Frk. Stella Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg skal til London i neste uke, og siden jeg bare skal være der i et par dager prøver jeg å lage meg en oversikt over hva jeg vil se etter og ikke minst hvor jeg finner det. Effektivitet, vet dere! Nå er det et par år siden jeg var i London sist, håper noen er mer oppdaterte enn meg. Hvor kan jeg finne (gjerne rimleig selvfølgelig!) f eks: - hårprodukter, f eks Redken og Bumble&Bumble? - produkter fra L'Occitane? - Bare Escentuals? - produkter fra Philosophy? Eller andre ting jeg bare må få med meg...
Corrazy Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Urban Decay er et merke du kanskje burde se på. De har en primer som stort sett bare har fått positiv respons. Kos deg
Gjest itla Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Philosophy og Bumble & Bumble selges på Selfridges, ihvertfall. L'Occitane kan jeg faktisk ikke huske å ha sett noe sted i London, men merket selges på Gardermoen, både ved avgang og ankomst (uten at jeg vet hvor du reiser fra). Redken og Bare Escentuals vet jeg ikke, dessverre. Jeg er glad i Space NK-butikkene, de har mange gode merker, deriblant Stila og Ren. Det ligger bl.a. en rett utenfor Harrods (som forøvrig sikkert også selger Philosophy og Bumble & Bumble; jeg liker meg bare bedre på Selfridges). Ellers er Benefit et kosmetikkmerke jeg er veldig fornøyd med, og som jeg hamstrer i England. Bobbi Brown og Nars har også mye bra kosmetikk. Hårproduktene fra Aveda er også verdt å nevne. Forøvrig (og helt utenom tema) anbefaler jeg utstillingen "The First Emperor" som nå går på British Museum. Var og så den i helgen. Men man må være der i 9-tiden på morgenen for å få billetter! God tur!
Gjest Mea Culpa Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Her en grei side med info om forskjellige butikker i London!
Rosenrød Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Loccitane ligger blandt annet i Regent street. Endret 9. januar 2008 av Rosenrød
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå