Gjest Ludmila Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg liker å bruke lange strømper og ønsker derfor også en strømpeholder med stropper som stopper høyt oppe og ikke midt på låret. Noen som kan gi meg et tips om hvor jeg får tak i dette? Bor for øvrig i Oslo, men er jo også på nett. Ludmila
Gjest Stockinglover Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg liker å bruke lange strømper og ønsker derfor også en strømpeholder med stropper som stopper høyt oppe og ikke midt på låret. Noen som kan gi meg et tips om hvor jeg får tak i dette? Bor for øvrig i Oslo, men er jo også på nett. Ludmila Ja her var det ikke mye hjelp å få. Du får nok bare ta deg en tur i diverse butikker.
Wonders Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 alle undertøysbutikker har det. Ike så mange holdere går så langt ned... Jeg bruker noen ganger de fra Lindex i LilleGrensen v dasslokket om de er kjendt i byen...
Gjest Ludmila Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 alle undertøysbutikker har det. Ike så mange holdere går så langt ned... Jeg bruker noen ganger de fra Lindex i LilleGrensen v dasslokket om de er kjendt i byen... Takk skal du ha. Jeg skal stikke innom der. Vet du om de har skikkelige klips av metall og ikke bare de plastgreiene som ofte går i stykker?
Gjest Gjest_Mann 40_* Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Du kan sjekke på http://www.stockingshq.com/ eller http://www.touchable.co.uk/. Begge plasser selger de hoftholdere (og strømper) av god kvalitet. Under den første linken kan du også finne masse råd, eller stille spørsmål selv. Begge stedene gir også god service. Har kjøpt holdere til kona på der, skulle bare ønske hun brukte de oftere 8-) Innlegget er endret i hht KG's regler. Tabby, mod Endret 11. januar 2008 av Tabby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå