Meadow Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Er det noen som vet? Har flere ganger fått med meg halve episoder nå, og jeg synes det er veldig morsomt. Tydeligvis laget av de samme folka som laget Wallace & Gromit f.eks.
Nicky B Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Shaun the Sheep eller Sauen Shaun som den heter på norsk. Utrolig festlig serie!! Sangen er kul- driver og leter etter den så jeg kunne hatt den på mobilen men har ikke funnet noen enda... Endret 8. januar 2008 av Nicky B
MarianneE Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Å... Sauen Shaun er jo driiit morsomt! Har vurdert å kjøpe DVDen...
Meadow Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 Å... Sauen Shaun er jo driiit morsomt! Har vurdert å kjøpe DVDen... Det skal definitivt jeg gjøre
Brukernavn Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Shaun the Sheep eller Sauen Shaun som den heter på norsk. Utrolig festlig serie!! Sangen er kul- driver og leter etter den så jeg kunne hatt den på mobilen men har ikke funnet noen enda... Si fra hvis du finner den, da. Jeg vil og ha ny ringetone. Datteren min roper på meg når det begynner, for hun vet at det vil gjerne mamma se
Angelheart Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Sauen Shaun er konge hos oss. Både far og sønn ler så de griner! Det finnes flere DVD med yndlingssauen. Poden fikk 2 til jul og det er 8 episoder på hver av de. Mener det står nr 2 og 3 på disse filmene, så da finnes det iallefall en til.
Plym Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Ikkje vær flau, du likar sau Elsker sauen Shaun.
Amalie_85 Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 http://www.shaunthesheep.com/ kjempe kul
Nicky B Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Si fra hvis du finner den, da. Jeg vil og ha ny ringetone. Datteren min roper på meg når det begynner, for hun vet at det vil gjerne mamma se Det gjør frøkna mi og! Skal si fra om jeg finner sangen!
ashera Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 På DVD'ene er sangen dessverrre i original engelsk versjon, ikke den kule nynorske. Men filmene er fantastiske uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå