Gjest Me Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hmm om dere som spiller world of warcraft måtte slutte å spille, hvilke grunn hadde dette vært? Har spilt ett par dager pr uke siden april 2007, har lvl 70 warrior og lvl 50 druid... Jeg synes det er fortsatt kjekt men føler det er for mange "intriger" når det gjelder guild og slikt...Føler også at det er folka i spillet som holder meg i spillet også, av de som er kjekke å spille med. ....Jeg har veldig mye fritid (student som har lite forelesninger) derfor får jeg tid til det jeg trenger når det gjelder sosialt, skole og alt hverdagsliv, spilling gjør jeg liksom istede for å se på tv for å si det sånn. Men likevel er det vanskelig å slutte å spille, spesielt når samboer også gjør det... Vi spiller ofte samtidig derfor blir det også ofte slik at spillet "stjeler" kveldstiden vi har sammen. Men om vi ikke spiller hadde samboer bare lagt seg tidlig (pleier å jobbe til 8 hver dag) så det er liksom spillet som holder ham våken, dermed lenger tid sammen...
Gjest StockDama Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Da måtte grunnen være til at jeg ikke ville. Jeg har ingen problemer med å ikke spille over lengre perioder, og jeg bruker det også istedet for tv. Både jeg og typen er begge nerder, så heldigvis ødelegger ikke spillingen noenting =D
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Samme som stockdama. Jeg bruker det også istedenfor tv. For min del hadde kveldstiden mest trolig blitt brukt foran tv'en med sambo uansett, så da er det for min del like greit å spille wow med han.
Antagonist Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er litt usikker på hvor du vil med innlegget ditt. Vil du finne argumenter for å slutte å spille? Eller for å fortsette? For meg kunne det vært mange grunner som kunne få meg til å slutte å spille, men jeg ser ikke helt behovet for å slutte helt. Dersom jeg får flere fritidsaktiviteter, ville jeg nok stadig vekk benyttet meg av muligheten for å stikke innom WoW et par kvelder i uken for en hurtig omgang pvp - for som Stockdama og AnnChristin blir WoW som tv for meg, nemlig noe jeg bruker tid på når jeg ikke har noe bedre å ta meg til, og bare trenger å slappe litt av. Jeg går lei av WoW i perioder, men sier ikke opp kontoen, for jeg kommer alltid tilbake til perioder der aspekter ved spillet er gøy. Men jeg kan se for meg at i fremtiden blir periodene der jeg er lei og har lite tid så lange at jeg ikke ser vitsen i å opprettholde abonnementet. Ellers kan jeg se for meg at det kommer et annet MMO eller tilsvarende evigvarende sosialt spill som jeg hopper over til. For din del: hvis du ønsker å slutte å spille for å få mer tid til annet enn spill med samboeren din, er jo dette noe du må avklare med ham. Men det krever jo ikke at man slutter, men kanskje at dere bestemmer dere for bestemte kvelder i uken der dere gjør andre ting sammen. Men hvis det er det at du er lei av intrigene i guilden, så er det vel bare å finne en ny guild?
Lovedrop Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg har ikke selv erfaring med å spille WoW sammen med noen jeg har vært sammen med, men det er jo en herlig absurd måte å tilbringe tid sammen hvor man utretter noe ilag (forutsatt at man spiller i samme party/raid/guild). Det er iallefall ikke noe verre en å gnu foran TV'en skulle jeg tro. Selv spiller jeg på Bloodfeather nå og da. Endret 8. januar 2008 av Lovedrop
Huldriél Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg spiller nå og da, men blir mange stille perioder/mnd uten noe som helst. Da er det ekstra gøy å spille igjen. Eksen og jeg pleide å måtte bytte på foran pc'n før når vi bodde sammen, nå er vi spillbuddies, så jeg tar med laptopen til han, så spiller vi på hver vår, enten sammen eller hver for oss og skravler samtidig. Tror ikke jeg kommer til å slutte å spille for godt, men gjør det når jeg har ekstra tid til det. Bruker også det i stedet for tv-titting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå