Ambivalent Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er så kresen når det gjelder skinnjakker, og forelsket meg i denne i fjor: http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out...l&tid=77753 Men de var da selvfølgelig utsolgt i min størrelse. Så, noen som vet vet hvor den kan finnes, noen som har sett den til salgs på nett etc., eventuelt en jakke som ligner veldig?
kheira Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Har sett nesten akkurat like jakker på bla Lene V, vera moda osv
Sense Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Kjøpte jakken på vero moda i fjor høst.. Kjempe god :-D Mener jeg så en nesten lik hos Vero Moda da jeg var innom på fredag!!
Ambivalent Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Kjøpte jakken på vero moda i fjor høst.. Kjempe god :-D Mener jeg så en nesten lik hos Vero Moda da jeg var innom på fredag!! Ja? Så du hva den kostet? Skal sjekke ut Vero Moda i sentrum i morgen.
kheira Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 De koster opp til 1800 kr hvis jeg ikke husker helt feil fra Lene V.. Jeg hadde skikkelig lyst på den ifjor, men hadde ikke råd
miss me Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Tror det er samme som jeg kjøpte på vero moda i høst. Den kosta 799,-.
Gjest Gjest_Sjokolade_* Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Tror det er samme som jeg kjøpte på vero moda i høst. Den kosta 799,-. Kjempegod jakke. Kjøpte en grønn slik på salg i fjor til halv pris. Har sett utrolig mange som har den jakken (i sort, grønn og rød), burde jo være mulig å få tak i en brukt i det minste. Annonsere på finn eller på KG?
Nicky B Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Dette er jakken jeg forelsket meg i i fjor også! Også kjøpte jeg den ikke, fordi jeg hadde nettopp shoppet så mye den perioden.
Smørblomsten Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Ja denne er fin, har den i rødt og i lys brunt den røde fikk jeg til halv pris ifjor januar på salget, full pris var 799,- ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå