Gå til innhold

Mitt beste bilde fra NYC i desember 2007

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg tok ca 300 bilder da jeg dro til NYC i november/desember ifjor. Jeg var der kun 6 dager så det ble noen per dag. Men som vanlig er det veldig få av dem der jeg tenker "wow, det ble et bra bilde". Men en dag dro vi til Frihetsstatuen og det var grått og trist da vi tok båten ut dit....og det begynte også å regne mens vi var der ute :tristbla: Men på vei til Ellis Island og på vei tilbake til Manhattan blåste plutselig skyene vekk og vi fikk en utrolig solnedgang bak statuen. Så her er bilde som jeg synes ble ganske bra...om jeg får lov til å si det selv :gjeiper:

http://gardkarlsen.com/NYC/statue_of_Liber...et_nov_2007.jpg

Jeg er mer eller mindre ferdig med reisebrevet fra NYC forresten...jeg må bare få kona til å fjerne alle mine skrivefeil :fnise:

Endret av gard
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er alt det andre rare som står opp på bilde? Men ,ja et nydelig bilde :)

Skrevet

Hei

Jeg tror at tingene i bakgrunnen er kraner på kaien. Jeg var på båten tilbake til Manhattan og jeg brukte zoom da jeg tok bilde.

Skrevet

Gard, jeg lurer litt på hva yrke har du siden du har mulighet til å reise så mye, og hvordan får du spart opp til alle disse reisene dine? Jeg har sett flere ganger på hjemmesiden din og jeg er veldig imponert, og ikke minst missunnelig. Du behøver ikke å svare om du ikke vil... :)

Skrevet

Hei

Jeg jobber i et software firma og jeg får 5 uker ferie hvert år. Når det gjelder hvordan vi får råd...det går litt på prioritering. Noen kjører rundt i en Audi Q7 til en million og har et hus til 5-6 millioner. Jeg kjører rundt i min lille Suzuki og vi bor i en leilighet som ikke var så dyr. Kona tjener også greitt i sin jobb og vi har ikke unger enda og dermed har vi råd til turene våre :-)

Skrevet

stillig bilde.

og jeg fikk ikke noe mindre lyst til å reise tilbake til new york nå nei

Skrevet

Å gler meg MYE til jeg skal dit i romjula. Spesielt når jeg ser disse bildene. :)Meneh..hvordan var prisene på Quality inn da?

Skrevet

Hei

Vi betalte 160$ i snitt for rommet vår og det var med "frokost", gratis internet og avgifter. I samme perioden lå de fleste av Manhattan hotellene på over 300$. Hvis du skal bestille noe må du huske på å ta med skatter og avgifter som blir lagt på helt til slutt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...