jannamor Skrevet 7. januar 2008 #1 Del Skrevet 7. januar 2008 Farmor døde i kveld. Jeg er utdannet sanger og klarer jeg skal jeg synge, men jeg er gravid og hormonene er helt vanvittig sterke, og man kan ikke synge når man gråter. derfor lurer jeg på Er det noen som har et fint dikt, en tekst, eller noe fra bibelen eller noe passende man kan lese i en begravelse? Må ikke handle om begravelse, men må kunne passe Jeg vil gjerne vise min respekt, og det er viktig for meg å kunne gi henne noe som et siste minne. Kjempetakknemmelig for alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Del Skrevet 8. januar 2008 Er mange fine salmer: Eg veit i himmelrik ei borg Ikke en spurv til jorden For eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 8. januar 2008 #3 Del Skrevet 8. januar 2008 kondolerer. denne sangen er kanskje ikke så tradisjonell i en begravelse, men den er veldig fin. sangen heter "nans song" og er skrevet at robbie williams.. første verset er slik: You said when youd die that you'd walk with me every day And I'd start to cry and say please dont talk that way With the blink of an eye the Lord came and asked you to meet You went to a better place but He stole you away from me link til hele teksten: http://www.lyricsdownload.com/robbie-willi...ong-lyrics.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå